Ga naar inhoud


Seca 2 kaart V7.3 Nederland te bewerken (MOSC) ?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 677
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

unlooper 5030 mod met xlinx vandaag gekregen maar flying dutchman zegt geen unlooper te vinden de 2 jumpers staan op xlinx en alle dips op off geen idee wat ik fout kan doen zo moeilijk kan het toch niet zijn.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zal de boel ook even aanzwengelen.

- Impact is 1.6gb download..

- Ik heb de jtag adapter gewoon in lpt1 gedrukt, had geen kabel.

- Idem serial omdat een lange kabel niet werkte.

 

Ik heb 10mhz in de Xilinx gezet. Flink met jumpers en de schakelaar zitten spelen, hij leeft nog dus dat kan niet veel kwaad. Wel ff de voeding er af als je aan de jumpers / dipswitches gaat zitten.

 

In de Atmel zou je 'v7' moeten zetten. maar als ik die erin heb gezet dan reageert hij niet, ook niet in Win X Plorer en laat geen atmel ver zien. (Met bijv. GRX8 of iets dergelijks erin rapporteerd hij dat netjes.) Denk dat ik nog even met de dips moet spelen smile

 

Denk dat het apparaatje wel tegen een stootje kan, hij moet immers ook rare fratsen uit kunnen halen. Zolang je er geen kortsluiten oid. op maakt door je koffie er overheen te gooien, kan er niet veel misgaan lijkt me.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee mooi afain..

 

ik zie het niet als voorkouwen er zijn gewoon mensen die niet zo heel technisch zijn op dit gebied van een wesite bouwen en Windows2003 server kun je me alles vragen alleen een amtel programmeren en een xilinx gaat me gewoonweg boven de pet...

 

groet,

 

Jim

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm ja idd beetje onderschat geef ik direct toe...

 

ik zit nog niet zo heel lang in dit wereldje het eerste wat ik geprogged heb is een anaconda card voor premiere ...

 

toch bedankt wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je echt niet met een kluitje het riet in sturen hoor wink Het enige wat ik wilde zeggen is dat het af en toe geen kwaad kan om zelf wat research te doen. Ik heb me een aantal uren ingelezen in de materie betreffende welke software er voor de atmel processoren aanwezig is en welke je waarvoor moet/kunt gebruiken. Persoonlijk vind ik het zelf met kleine stapjes ontdekken van de oplossing/resultaat veel spannender en leuker dan een voorgekouwde FAQ/Walkthrough volgen.

 

Maar goed just my two cents. Je hebt voor de Atmel in ieder geval de V5B4 software nodig (staat overigens ook in het tooltje van Flying Dutchmen), deze is op diverse (o.a. enkele Franstalige) forums te vinden. Deze flash je heel eenvoudig met het XP Atmel tooltje in de Atmel. In de context van het installeren/onderhouden van een MS 2003 Server echt een peulenschilletje, niets moeilijker dan het flashen van je MB Bios. En flash je per ongeluk de verkeerde dan flash je gewoon nog een keertje he :-)

 

Ik hoop dat ik je zo heb laten zien dat ik echt geen kwade bedoelingen had hoor. Succes in ieder geval!

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...