Gast JimA3 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: woutje2 Origineel bericht van: JimA3 hmmz alles gedaan zoals gezegd kaart emm aangevraagd. hij krijgt de emm in cccam (2)2 en verwerkt ze schijnbaar alleen geen beeld ... nog maar even verder zoeken iemand nog tips ? log gewoon is een ecm en kijk wat voor antwoord de kaart geeft weet je gelijk wat er fout is;) meerdere provider op kaart kan max 16 ze zullen alleen niet werken enigste mogelijkheid is NL en TVV op 1 kaart omdat die de zelfde rsa en MT/9X,BX.FX gebruiken Atr4 is vervelend maar niet fataal en kan gewoon weer gerepareerd worden. Eigenlijk is elke kapotte kaart gewoon weer te repareren woutje ik weet wat het probleem is ik krijg die Mk niet weggeschreven met timing 06... ik krijg steeds 03... correct answer.. heb de v7b in de amtel met 100Mhz xilinx de trimmer staat zo dat ik steeds afwisselende timings krijg .. heb je nog tips (misschien andere amtel eeprom ofzo ) groet
blokker1 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 in de readme staat V5B5 voor de atmel, sommige zeggen dat dat hetzelfde is. maar misschien ook wel niet. gr blokker
Gast JimA3 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 ehm in de readme staat volgens mij toch v5b4 ??? hoe kom je aan v5b5 ? Programm work's on : -phoenix 3,578MHz -phoenix 3,68MHz -phoenix 6.00MHz -unlooper v5b4 atmel and sch xilinx
blokker1 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 je hebt gelijk, ik heb hier de V5B5.exe.program.hex en dat leek er zo op dat ik het verschil niet zag. weet ook niet wat het verchil zou kunnen zijn, zie nu dat er ook nog de V5B9 Atmel Flash.hex bij staat. de V5B4 heb ik er niet tussen staan. gr blokker
Gast JimA3 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 nee dat komt omdat ze die v7b noemen maar ..... ikzelf heb zwaar het vermoeden dat er nog iets anders in de amtel moet alleen niemand die hier iets over zegt.... helaas uitzoeken uitzoeken uitzoeken lezen lezen en nog eens lezen pfffff
blokker1 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 kwam ook nog ergens iets tegen(weet niet meer waar) waar werd geschreven iets van "als de nieuwe file voor de atmel er is hoeven we niet meer aan de condensator te draaien" maar daar lees ik verder ook niets meer over. gr blokker
woutje2 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 V5B4,V7B of V7.old is 1 pot nat V5B5 is een poolse modificatie voor het resetten van poolse atr en die timing 0.6.... is belangrijk heeft niks met instellingen of de cv1 te maken kwestie van geduld gewoon sommige kaarten doe het in 10 min sommige pas na 3 dagen of soms nooit. ene dag draaid pc hele dag,zet hem volgende dag weer aan dan in 3 min. gewoon niet voorspelbaar dus Enigste manier om het gecontroleerd te doen en snel is op 10 mhz en een loader. Nu voordat ik 1000 maal pm krijg voor de loader+script Helaas zal dat nonpub blijven woutje
Gast JimA3 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 ehm woutje okee maar dan nog 1 ding hoe wil een pc de hele dag draaien als je na 15 min correct answer (9000) krijgt bij een timing van 03....
Zilverster Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Geplaatst: 26 januari 2009 @JimA3, Staar je niet dood op answer 90 00, dit gaat niet altijd op voor een goed resultaat, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast JimA3 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 ja dat snap ik maar ik zit nu al bijna 3 dagen continu naast de pc op add key te drukken en steeds weer die ans 9000 bij timing 03... ik snap dat hij pas echt schrijft bij 06... en dat ik niet uit mijn nek zit te lullen hier is een feit..... ik weet waar ik over praat anders hou ik mijn mond wel groeten jim
Gast JimA3 Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 de fout zit em in de key die je weg schrijft...
magicmerlin Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 wie kan mij helpen krijg telkens atr fout heb die van t***** italie iemand graag een pm
Zilverster Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 @magicmerlin, Wat geeft de kaart dan voor ATR, lees evt. de kaart eens uit met een Mastera en een Seca 2 programma. Wanneer de ATR niet begint met 3BF711 heb je idd een verkeerde ATR, in dat geval kan de Xilinx en/of de Atmel verkeerd geprogrammeerd zijn, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
tracker Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 De voeding is ook belangrijk. Janty had dit al eerder gemeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen