magicmerlin Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 probleem was voeding hoe moet de dipswitch staan voor dump k**
Zilverster Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 @magicmerlin, Dip schakelaar S3 en S4 beide op off, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
magicmerlin Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 ik krijg prov 2 -3 -4 gedumpenkel prov 0 -1 niet waar kan het aanliggen iemand een hint?
Zilverster Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 @magicmerlin, Dat is mooi, gewoon een aantal malen blijven proberen, ze komen vanzelf, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 @magicmerlin, Begrijp ik, maar wat is nu 3 uur, het kan maar zo zijn dat als je morgen alles opnieuw opstart je alle key's binnen 5 minuten hebt. Probeer anders eens de unlooper van het stroom te gooien zodat ook de kaart reset. Sluit het script/programma af en start alles opnieuw op, het kan zijn dat dit de zaak iets versneld. Zelf was ik ook net een uur kwijt om alle key's uit een kaart te trekken, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
magicmerlin Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 ja zilverster bij de ita v 7 moest ik soms tot 30 uur wachten maar naar het schijnt is het voor sommige 5 min en ze hebben een cl...
magicmerlin Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 zilvester we spreken hier over tvv idem als cds?
Zilverster Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Geplaatst: 27 januari 2009 @magicmerlin, Ik heb zelf geen TVV kaart, maar als je het topic goed doorleest zal dat het zelfde moeten zijn, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
YUGI Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 met een beetje geluk trek je de keys er in een 1/2 uur uit. gr
magicmerlin Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 maar ja we gaan hem een nachtje laten draaien hoort bij de hobby morgen een ander dag
magicmerlin Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 nu al 12uur aan het draaien k** van proc 0,3,4 heb ik enkelnog 1 ,2 heb ik nodig kanik langs de jtag aan die knop draaien?. heeft dat nut,is er een snellere manier? iemand een tip
magicmerlin Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 mogen het ook condensators van 33 pf zijn?
tracker Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Zilverster, Is het mogelijk om op een gedeactiveerde kaart zonder MK1 weer van een MK1 van een andere kaart te voorzien? Bijvoorbeeld nadat ook de serial is overgezet?
Zilverster Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Geplaatst: 28 januari 2009 @tracker, Ja. @magicmerlin, Citaat: mogen het ook condensators van 33 pf zijn? Die zouden 30 pf moeten zijn, helaas zijn deze niet standaard te krijgen. Ik weet nu ook wat de reden is dat deze standaard niet te krijgen zijn, dat heeft n.l. te maken met de 10 % marge, vervangen heeft dus geen of weinig zin/effect. Zou je op een waarde van 30 pf willen komen zou je als mogelijkheid hebben om ze te gaan koppelen ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen