YUGI Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 is al in zijn bezit,maar heeft het zelfde probleem als mij.ik kan wel de atmel en de xilinx proggen.maar als ik fd lite opstart en selecteer com 1 blijft er in de ini/settings file op 0 staan dus is er geen verbinding.krijg het niet werkend op mijn laptop en meerdere pc`s. gr
Hans1. Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Weet iemand of het met een "100Mhz Modified KT Unlooper" ook goed gaat? Er lijkt dezelfde hardware in te zitten. Alleen is alles in een gebouwd ipv 2 delen zoals bij de unlooper modifecado.
jan Ty Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: Hans1. Weet iemand of het met een "100Mhz Modified KT Unlooper" ook goed gaat? Er lijkt dezelfde hardware in te zitten. Alleen is alles in een gebouwd ipv 2 delen zoals bij de unlooper modifecado. Hans, ja die doet het prima t/m het uitlezen van de keys en het schrijven van de serial. Helaas krijg ik de 00key van provider 01 "nog" niet geschreven. Maar goed ik ben ik ook pas 3 weken bezig
Hans1. Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Tnx, ik zal eens gaan kijken. 3 weken... maar goed dat het hobby is he.
magicmerlin Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 ik ben nu al 4 dagen 4 bezig met een schrijven van key 0 ? is er echt geen andere tip?
jan Ty Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Origineel bericht van: woutje2 Om een 100% clone te maken is niet veel nodig niet meer als een serial in combinatie met een key 00 prov1 Als je die geschreven hebt is een heractivatie voldoende. De activatie scrhijft dan zelf een nieuwe mk01/ppua/bitmap woutje @woutje of ieder ander die het weet en zeggen wil! met de 5030 (printbaan doorgesneden, condensators NIET vervangen) is het volgende gebeurd: alle keys suc6vol uitgelezen serial suc6vol geschreven van prov01 (00 6A) de secundaire 00 key (90 F0) geschreven (de key die bij de full abo kaart achter Provider 01 staat) Als ik de post goed heb begrepen, zou dit voldoende moeten zijn om een 100% clone te maken. Je voelt hem al aankomen, de heractivatie lukt niet met CCcam, CCcam+Newcs, Newcs+Mgcamd. Dit zijn toch emu's die normaal gesproken keurig met de heractivatie's omgaan toch?? ben benieuwd waar ik nu nog de boot in ga?
woutje2 Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 log de update gewoon en stuur hem zelf naar de kaart b.v woutje
YUGI Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 je kan heel snel zie of de keys wel zijn geschreven door op check card te drukken met het proggie fd lite.komt er 7.3A in beeld dan is het goed. gr
blokker1 Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 heb eindelijk nieuwe unlooper binnen. keys uitlezen ging vlot, schrijven serial ook, maar net als de meesten (mag nog niet klagen ben pas 3 uurtjes bezig en geen 3 weken) hang ik nu om key 00 te schrijven. ik krijg nu timings van Timming : 03A123 Ans < - 3B537F40 Timming : 03A111 Ans < - 537F40 Timming : 1849FE Ans < - 9024 Timming : 0555E0 Ans < - 3B537F40 Timming : 03CB17 is dat goed kan ik hem zo laten staan? gr blokker
Extreme001 Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 hahaha 3 weken.. ik kan niet eens connecten.. mijn fd ziet m'n unlooper niet.. heeft iemand ook een unlooper met een atmel 90s2313 en een xilinx9536 zonder xl chip? mvgr...
blokker1 Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 volgens woutje moet dat geen probleem zijn, maar mijn oude unlooper met een losse xilinx krijg ik ook niet aan de gang. ondanks dat ik alle ic er op al vernieuwd heb, ik heb dus nu een xilinx xl over. woon in het midden van het land weet niet of dat ver bij jou vandaan is? gr blokker
Asure Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Origineel bericht van: jan Ty alle keys suc6vol uitgelezen serial suc6vol geschreven van prov01 (00 6A) de secundaire 00 key (90 F0) geschreven (de key die bij de full abo kaart achter Provider 01 staat) Uit nieuwsgierigheid, Wat voor kleurtje kaart was dit/welke 6 cijfers (ex. 00 1) had je aan het begin v/d serienr ? Ik vraag dit omdat ik een trend denk te zien qua kaartkleur die makkelijker wil (groen).
Zilverster Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Geplaatst: 3 februari 2009 @Extreme2005, Citaat: hahaha 3 weken.. ik kan niet eens connecten.. mijn fd ziet m'n unlooper niet.. heeft iemand ook een unlooper met een atmel 90s2313 en een xilinx9536 zonder xl chip? mvgr... Probeer eens een andere PC/laptop, heb zelf 3,5 maanden zitten klooien voordat ik contact had, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Geplaatst: 3 februari 2009 @Asure, Citaat: Ik vraag dit omdat ik een trend denk te zien qua kaartkleur die makkelijker wil (groen). Ik denk dat je dan de enigste bent, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
blokker1 Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 niet helemaal de enige, paar weken geleden hoorde ik via via dat je een een kaart kon laten moscen maar die had het liefst groene. gr blokker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen