woutje2 Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: blokker1 ik heb hier nog een rode kaart werkt dat ook ? laat maar had de timings niet goed staat hij dumbt nu ook. gr blokker Alle kaarten werken, je kan zelfs de seca2 kabel kaarten ombouwen voor sat werken perfect Toch blokker? woutje
blokker1 Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 ik heb er nog een liggen zon kabel kaart, maar met fd lite kun je daar niets mee denk ik toch woutje? heb net een key geschreven met een 04 timing en die was ok daarna nog een maar die staat er niet in. zo te zien is dus 04 soms oke en soms niet. gr blokker
osdieman Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 kan niemand mij in deze even een duwtje de goede richting in geven??? 1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55
Mister HaCk Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Heeft bijna geen zin meer, nu straks alles in seca 3 uit gaat zenden.
osdieman Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 maar dan heb ik toch weer wat geleerd.. 1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55
Gast JimA3 Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 zie tuto een paar pagina's terug ...
Gast xxyyz Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 maar deze kaarten glitchen blijft een beetje een gokje toch? wat ik bedoel te zeggen is, zelfs al heb je de timings helemaal op orde dan blijft de random delay routine van de kaart toch roet in het eten gooien. misschien dat dat een deel van de problemen veroorzaakt, ik weet ook niet in hoeverre de HW_RNG (REG $B8) per kaartrevisie verschillen.
RayhTec Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Origineel bericht van: xxyyz wat ik bedoel te zeggen is, zelfs al heb je de timings helemaal op orde dan blijft de random delay routine van de kaart toch roet in het eten gooien. Misschien moet je die er ook uit timen:)
osdieman Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Zo timing is gelukt.. serial weten te veranderen.. vanavond even kijken of hij netjes de update,s heeft gehad.... ( ik hoop van wel ) 1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55
osdieman Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Woutje..SUPER bedankt voor je tooltje!!! heeft toch me weer van de straat gehouden en nog... hahahaha wist niet dat dit allemaal mogelijk kon zijn..nogmaals hartelijk dank... 1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55
blokker1 Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 serial alleen is niet genoeg hoor!! gr blokker
osdieman Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 hm dan heb ik iets niet helemaal goed begrepen... kaart heeft idd nog niet geupdated...wat zou ik dan nog meer moeten doen als ik vragen mag.. ik heb gelezen dat je ook een key moetschrijven maar om welke key gaat het dan?? 1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55
osdieman Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 bedankt blokker dat je even reageerd maar haal ik die key van mn orginele werkende kaart af dan....??? gr osdieman.. 1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55
Zilverster Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Geplaatst: 6 februari 2009 @osdieman, Citaat: maar haal ik die key van mn orginele werkende kaart af dan....??? Kort antwoord zodat je verder kunt, ja, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen