Zilverster Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 @All, Voor mensen die problemen hebben met het terug zetten naar ATR 1. Wanneer je de file gebruikt die hier geplaatst is door @RayhTec en deze uitleest zul je zien dat de waarde bij Dane staat op : Dane=0E6CB6D6 Dit is de waarde voor ATR 1. Zet de waarde voor Dane eens op 00000000 Stuur deze naar de kaart. Wanneer de waarde op de kaart veranderd is naar 00000000, kun je de waarde voor Dane opnieuw aanpassen naar Dane=0E6CB6D6, de juiste waarde voor ATR 1 en deze opnieuw naar de kaart sturen , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
osdieman Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 volgens mij kan je deze zo gebruiken.. ik heb zelf een red dia.... unlooper en die kon ik zo gebruiken... wat mij alleen nog tot op heden niet lukt is om mn heractivatie te loggen.. heb hier nu een kaart met juiste key en serial maar wil niet aan de gang gaan..ik heb het progje dvb snoop maar ben er nog niet uit hoe het werkt.. key was bij mij wel met timing 04 geschreven ( dit naderhand ook uitgelezen ) gr osdieman. 1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55
osdieman Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 ga ik nu eens doen silvester... thxx .. nog even vraagje... ik hoef met het gebruik van het scriptje verder niets aan of uit te vinken behalve aangeven dat ik een 7.3a kaart gebruik?? gr osdieman 1x dreambox 800hd pvr 1x dreambox 600 pvr + wavefrontier t55
scirocco60 Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Origineel bericht van: osdieman wat mij alleen nog tot op heden niet lukt is om mn heractivatie te loggen.. heb hier nu een kaart met juiste key en serial maar wil niet aan de gang gaan..ik heb het progje dvb snoop maar ben er nog niet uit hoe het werkt.. key was bij mij wel met timing 04 geschreven ( dit naderhand ook uitgelezen ) gr osdieman. goedevraag. ik heb een aangepaste h*max 5400 irci staan. volgens mijn kan je dan in emm menu hem zien binnen komen. verder is er volgens mijn ook wat mogelijk met de skyst*rkaart. maar helaas zo ver ben ik helaas nog niet. vandaag een andere smardcard van een collega gehad(uitgeschakeld) met de techn*globe unlooper had ik binnen 3 minuten de mk key tevens de andere key"s en de iss binnen. zelfde type kaart die ik heb. vreemd dat het bij mijn kaart allemaal zo moeizaam gaat. gr ron humax 5400/skystar 2 /moteck 2100 A/ Vu duo/skystar hd/vu solo2/triax 98 cm
Moderator Matchless Geplaatst: 22 februari 2009 Moderator Geplaatst: 22 februari 2009 Voor eenheraktivatie EMM moet je kijken nar een C1 40 met als antwoord 90 19. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast aleoxe Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 na een aantal weken met de unlooper bezig te zijn geweest is de kaart gewijzigd in allemaal fffff hoe krijg ik hem hier weer uit iemand mischien een tip
blokker1 Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 dat is waarschijnlijk atr4, in deze treath vind je hoe je hem terug kunt krijgen. gr blokker
Moderator Matchless Geplaatst: 22 februari 2009 Moderator Geplaatst: 22 februari 2009 yup..lezen wat in dit draadje geschreven is.. Vooral naar ATR4 berichten. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast aleoxe Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 als de kaart in atr 4 is kun je dan het serie nummer van de kaart wel veranderen
scirocco60 Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Origineel bericht van: aleoxe als de kaart in atr 4 is kun je dan het serie nummer van de kaart wel veranderen ja dat gaat prima. voor de rest houd alles op met het kaartje. helaas lukt de tip van zilverster me de 00000000 ook nog niet. maar ja elke tip is welkom om uit deze atr te komen. gr ron humax 5400/skystar 2 /moteck 2100 A/ Vu duo/skystar hd/vu solo2/triax 98 cm
Zilverster Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Geplaatst: 25 februari 2009 @scirocco60, Citaat: helaas lukt de tip van zilverster me de 00000000 ook nog niet Verander de 00000000 eens in 0000 en reken de lengte byte om voordat je de opdracht naar de kaart stuurt, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
scirocco60 Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Origineel bericht van: Zilverster @scirocco60, Citaat: helaas lukt de tip van zilverster me de 00000000 ook nog niet Verander de 00000000 eens in 0000 en reken de lengte byte om voordat je de opdracht naar de kaart stuurt, gr. Zilverster. nu geeft de kaart atr fout aan in fd. en in b&w alleen 3B dus er is wel iets gebeurd. dit allemaal met de techn*gl*be unlooper. tevens ben ik ook nog met de 5030 de suiz* unlooper bezig. maar dat wil absoluut niet lukken. eeprom en de xiling staan goed geprogrammeerd ging in 1 keer. sch.jed/7b.exe maar allemaal de zelfde ant en timings. er zit 2 maal 27 pf op dat is volgens mijn wel goed. gr ron humax 5400/skystar 2 /moteck 2100 A/ Vu duo/skystar hd/vu solo2/triax 98 cm
Moderator Matchless Geplaatst: 28 februari 2009 Moderator Geplaatst: 28 februari 2009 Citaat: er zit 2 maal 27 pf op Die moet je veranderen naar 30pF. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Zilverster Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Geplaatst: 28 februari 2009 @matchless, Citaat: Die moet je veranderen naar 30pF. En die zijn moeilijk of in het geheel niet te krijgen en is ook niet beslist noodzakelijk, heeft weinig invloed, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Geplaatst: 28 februari 2009 @scirocco60, Citaat: nu geeft de kaart atr fout aan in fd. en in b&w alleen 3B dus er is wel iets gebeurd. De 3B zou geen probleem moeten zijn, in dat geval is de kaart niet dood en zou in 30 seconden gerepareerd moeten kunnen worden. Ik weet dat ik er gemakkelijk over praat en dat je daar niets aan hebt. Zelf zit ik soms ook weken te stuntelen omdat iets niet wil lukken, de ene kaart is de andere niet, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen