henniek Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Ik zelf ben een dreambox fan (7000) Een kennis wil ook sateliet, maar is niet zo in hobbyen geintresseerd. Als het maar werkt, niet al te moeilijke dingen hoeven doen. Hij wil wel een TWIN tuner. Moet ik hem nu een 7025 aanbevelen of een topfield 5510 of zo. Ik las in het topfield gedeelte op dit forum dat er geen netwerk aansluiting op zit. Evt software moet er dan serieel op. Moet dat met kanaal lijsten bv ook? En plugins, zijn die er ook voor? Prutsen met een nulmodem lijkt me nog lastiger dan een netwerk kabel en DCC. Persoonlijk zou ik natuurlijk een 7025 kiezen, of een 7020 + een 500/600 of zo. Wie kan de voor en nadelen van de topfield t.o.v. de 7025 opnoemen, en helpt mij bij het advies. DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120
Melle Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Citaat: Evt software moet er dan serieel op. Dit kan serieel, maar je vergeet de usb aansluiting die kun je ook gebruiken. Gaat snel. Citaat: Moet dat met kanaal lijsten bv ook? Kan, maar kan ook via usb. Citaat: En plugins, zijn die er ook voor? Wat we gebruiken zijn Taps en daar zijn er heel veel van. Er zijn meer topics die over hetzelfde gaan, ik denk dat je het beste even zelf kan lezen. Zoveel mensen zoveel meningen, maar je zal zelf moeten kiezen. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen