Ga naar inhoud

[TF5000PVR] Loopt vast op kanaalscan hotbird

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Als ik een kanaal scan doe op Hotbird dan loopt mijn TF5000PVR vast als hij bij 77% is. Het valt me op dat de ontvanger op dat moment in de RADIO lijst de zender Luxe TV HD heeft gevonden. Zou dit de oorzaak kunnen zijn??

Ik heb zowel de laatste (beta) van december 2006 geprobeerd als ook de voorlaatste firmware

Luke

Geplaatst:

hoeveel kanalen heb je in totaal max is namelijk 3500 tv en 1500 radio.

Wis desnoods wat kanalen en probeer het opnieuw. Anders fabrieksinstellingen en dan eerst de hb kanalen inlezen en kijken of het weer gebeurt

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:
Citaat:
hoeveel kanalen heb je in totaal max is namelijk 3500 tv en 1500 radio.
Wis desnoods wat kanalen en probeer het opnieuw. Anders fabrieksinstellingen en dan eerst de hb kanalen inlezen en kijken of het weer gebeurt

Nou om precies te zijn doe ik de kanaalscan NA een "fabrieksinstellingen + firmwareupdate + nogmaals fabrieksinstellingen" sessie

Dus een "schone"receiver

Luke
Geplaatst:

ik heb precies hetzelfde gedaan als jij maar geen probleem. Is je schotel goed uitgericht en heb je voldoende signaal op meerdere frequenties?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Ok heel erg bedankt, dat had ik even nodig.

Ik vrees dat er ondanks de meerdere malen fabrieksinstellingen + firmware opnieuw laden toch e.e.a aan data verminkt is waardoor het wellicht komt.

Komt vermoedelijk doordat we hier een hele korte stroomuitval hebben gehad, mijn ervaring is dat dit de hele boel kan verneuken, net zo'n beetje als bij bliksem inslag / statische ontladingen...

Zal nog eens verder neuzen

Misschien de schijf eens formatteren?

Luke

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen