pa3fat Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Heb een probleem met mijn Bluetooth instellingen op de PC. Net een nieuw bleutooth device (CAT kabel voor Yaesu FT817 via Bluetooth !!) uit US ontvangen. In elkaar gezet en het werkt. In de Bluetooth devices, sleutel toegekend en hij accepteert het device. Kijk ik bij de services dan krij ik mooi Seriele Poort (SSP) COM0. Maar als ik het vinkje aanzet en Toepassen/OK dan krijg ik "Toegang geweigerd" Dit is niet de eerste keer dat ik merk dat services niet ingeschakeld kunnen worden op deze PC. Ook bij mijn Nokia zag ik dit soort problemen. Was niet zo belangrijk dus niet op verder gegaan. Nu echter wil ik echt de bluetooth verbinding met mijn Transceiver FT817 in werking krijgen. Is er een optie om de hele Bluetooth zaak van de PC te deinstalleren en opnieuw te installeren (reg clean etc). Maar waar zit dit de deinstall en install? alvast dank (ja, mijn andere issue loopt ook nog...) ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
MehmetArslan Geplaatst: 21 januari 2007 Geplaatst: 21 januari 2007 Probeer de bijlage eens uit. Satwolf 1302474-compoortverwijderenENG.zip ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
pa3fat Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Geplaatst: 21 januari 2007 Heb wat zaken bekeken maar ging mij te diep. Als noodgreep BlueSoleil geinstalleerd. COM16 e.a. werden aangemaakt en voila. Het device is aanstuurbaar en ik kan op afstand mijn transceiver bedienen met CTR-PC en HamRadioDeluxe (HRD). Allen dank voor de hulp en poging om de Big Goofer drivers aan de gang te krijgen. ron ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen