Ga naar inhoud


Wat heb ik nu weer aanmijn fiets hangen!!!!!!!!!!


Gast LoveSat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Citaat:

Lovesat, je zegt dat opnames die 1x per week opgenomen worden dit vertoonde. Bedoel je daarmee dat andere opnames dit niet vertoonde? En wat bedoel je met '1x per week', een opname die automatisch elke week opneemt?


De twee keren dat het gebeurde had ik geen eenmalige aangegeven.
Een maal per week is dat er aangegeven is dat op een bepaalde tijd op een bepaalde dag elke week opgenomen wordt (zie persoonlijke planner)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Er gebeuren soms rare dingen met de planneringangen als de EPG-binding op "aan" staat. Sinds ik deze uitzet, gaan alle opnames goed.


EPG heb ik al tijden uitstaan. Zoals ik reeds eens geschreven heb: EPG is een verkoopargument en niet voor gebruik bestemd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
EPG heb ik al tijden uitstaan. Zoals ik reeds eens geschreven heb: EPG is een verkoopargument en niet voor gebruik bestemd

Dat is natuurlijk echt complete onzin: EPG is De Grote Toevoeging die het digitale tijdperk heeft gebracht! Ik zou niet weten waarom je dat zou uitzetten: dat wil je natuurlijk niet. Trouwens: dat kan niet eens, er valt niets uit te zetten.
EPG-binding in de Planner is een ander verhaal. Daar is, in de huidige firmware, een aantal probemen mee dat de aandacht van FTA heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heeft het elke kee rover epg binding. Maar als ik een opnamen inplan zie ik nergens epg binding staan hoor. Of bedoelen jullie gewoon als je via je guide een opname selecteert dat die automatisch epg er aan bind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via de EPG (of Info) een opname planned, is automatisch de EPG-binding aanwezig. Deze zorgt er voor dat bij verandering van uitzendtijden de opnametijd wordt aangepast. Als je in de planner een geplande opname aanklikt, zie je als eerste regel "EPG loskoppelen nee". Dat is de binding, die je daar kunt loskoppelen.

In de laatste firmwareversies heeft die koppeling een aantal problemen, vooral bij uitzendingen die meerdere malen worden opgenomen. Vandaar het advies om (voorlopig) de EPG-binding niet te gebruiken. Het plannen via de EPG is geen enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
[Dat is natuurlijk echt complete onzin:


Uit citaat samen met "Vandaar het advies om (voorlopig) de EPG-binding niet te gebruiken" blijkt dat het natuurlijk géén complete onzin is. Begrijp met goed ik vind de 7000PVR nog altijd een "geweldig" apparaat maar we moeten waken dit apparaat ten koste van alles de hemel in te prijzen. Als iets niet (correct) werkt maar wel als verkoopargument gebruikt wordt dan is het per definitie zo dat dit ENKEL een verkoopargument is en niet bedoeld is voor gebruik door de consument. Dit argument werd gebruikt destijds (inmiddels een jaar geleden). En nu zou ik o.a. euri moeten betalen om het in orde te krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

heh?

Euris betalen en dan werkt het?

 

In Versie 1.3 is epg binding geintroduceerd, echter dat werkt gewoon niet. Dat kun je dan bug of onvolkomenheid noemen, maar daar kan je niet eens voor betalen om het opgelost te krijgen, want FTA trekt toch haar eigen plan qua implementatie van features en fixen van bugs.

 

De 7000 is geen geweldig apparaat. Geweldige apparaten doen wat in de specificaties staan en maken waar wat door dealers en importeurs wordt beloofd.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deels heb je wel gelijk, maar opnemen zonder EPG is wel wat ingewikkelder dan met EPG.

Een PVR zonder EPG is geen PVR. Dat is teruggaan in de jaren stillekes.

Ik kan natuurlijk niet echt meespreken van jullie probleem want ik heb het nog niet zelf voor gehad (en toch neem ik dagelijks op via EPG).

Als een datum verkeerd wordt weergegeven is dat voor mij nog geen argument om EPG links te laten liggen.

Het is natuurlijk spijtig dat ze bij Inverto niet direct een goede bug-vrije software kunnen schrijven.

Ze zijn niet de enige hé, Microsoft kan dat ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat bedoel je met EPG op "aan"?


Er zal wel bedoeld worden "Continu EPG ophalen".
Sinds de laatste factoryreset heb ik deze functie gisteren ook eens opnieuw op "aan" gezet. Gevolg : op verschillende kanalen de fameuze hickups (korte onderbrekingen van beeld en klank). Staat de functie terug op "uit", dan is alles terug normaal. Dus voor mij voorlopig geen coninu ophalen van de EPG.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege het veel aansturen van de antennemotor had ik die sowieso al op "uit" staan.

FTA is zich wel bewust van de vele EPG-problemen en heeft beloofd er alles aan te doen dat in de 1.4 firmwarerelease opgelost te hebben (en wanneer die uitkomt.....?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...