Ga naar inhoud

Na 1,5 jaar Humax stofvrij gemaakt, maar alles donker

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

verkeerde pmctabel,

gegarandeerd dat je nu eentje hebt welke alleen naar de seca pid kijkt

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Thanks! Dat helpt me op weg.

Ik ga direct op zoek naar een geschikte pmctabel.

Is het illegaal om hier naar te vragen?

Zo niet zou ik blij zijn met een bijlage (mijn email is op dit moment uit de lucht).

Thanks again!

Geplaatst:

Hallo,

Ik lees opeens dat het in dit topic over het zelfde probleem gaat als als wat ik tegen kom met de humax.Ik doe dit voor het eerst voor een vriend.Zelf werk ik met een nexus kaart in mijn pc.Werkt allemaal veel gemakkelijker;softcam downloaden en in de juiste directory plaatsen en klaar.Hoe werkt dat met zo'n pcmt tabel,dit heb ik niet gedaan.zit dat niet in de ToH3.4 HoTplugged v7.9 Hoe moet ik dat doen?

Geplaatst:

in de humax-toolbox zit een pcmt edit met dat progje kan je de pcmtable aanpassen en naar je humax schrijven.

en er is een pcmt voor de toh3.4 hot 7.9.

even hier op de site kijken of ie ergens als bijlage sta en anders bij josje01 weg halen.

Geplaatst:

hallo Plinq

Ik denk dat je even moet kijken of alles werkt op astra met premiere en D+, als alles daar oke is dan zul je opnieuw tps.hdf moeten laden.

Kijk even naar je PM.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Geplaatst:

Wie heeft voor mij een pcmt voor de toh3.4 hot 7.9.Ik heb al een paar keer geprobeerd een account te registreren bij Josje,maar dat wil maar niet lukken;ik krijg geen mail voor activeren.Of weet iemand een andere plek waar ik een pcmt voor de toh3.4 hot 7.9 kan vinden?

Geplaatst:

Nee,alleen alle fta's en de nederlandse zenders op het kaartje van canal digital.Deze zit trouwens in een aston cam in de humax.In de ingebouwde cam zit een fun5 kaart.

Geplaatst:

Kijk even in optie config en dan naar RAW editor.

Als er alleen maar nullen staan, dan gaat de key.bin er niet in.

Probeer in plaats van dsr9500 Ed 56 de dsr9500 Ed 54.

Aantal keer proggen achter elkaar, dan op standby en weer aan, weer opnieuw proggen, standby en weer aan, kijk dan maar eens of je dan beeld hebt.

Het is mij ook wel eens zo vergaan.

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Geplaatst:

Hallo, Ik heb de PMCTabel TOH 3.4 HOT 7.9 erin gezet, maar nog steeds niets op D+ en af en toe 1 minuut beeld op Multivision. Wel beeld op Premiere. Kan het aan de versie TOH 7.9 liggen ("bouwt" deze soms voort op eerdere versies (die ik niet erin heb gehad omdat de Humax 1,5 jaar in de kast heeft gestaan))? Wellicht is er een overeenkomst te vinden met Olly's probleem en het mijne. Bedankt!

Geplaatst:

Je hebt niet de laatste key bin erin zitten.

Bijgevoegd hdf voor tps probeer even.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Geplaatst:

Pling.

Je heb na de cleaner gelijk de hot 7.9 er op gezet ??

Neem bv hot7,6b/plus en dan hot 7.7 en dan hot7.9

wel even kijken welke geschikt is voor jou humax5400 z/plus.

misschien dat het helpt..

dan de tps-hdf er in en dan de key bin caid-emeu-/s

groetjes

vul rustig aan

Geplaatst:

Ik heb zojuist Key.bin KM New D+ van 19-01-2007 geladen en de nieuwste TPS.hdf echter zonder resultaat op D+ en Multivision.

Iemand nog suggesties?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen