Gast Geplaatst: 21 januari 2007 Geplaatst: 21 januari 2007 Hallo allemaal.Bij het aanzetten van mijn hyundai was ik statisch geladen en viel het apparaat uit.En gaat nu niet meer aan natuurlijk.Hij gaat als het ware wel aan maar na 3 keer knipperen met 0 0:0 0 gaat ie weer uit om vervolgens op te starten en dit gaat maar zo door.Nu wilde ik weten wie deze apparaat kan repareren of een bedrijf die het wel kan.Apparaat zal niet veel meer kosten maar mischien is het een klein probleem.Ik kan op het net geen bedrijf vinden waar ik h'm voor reparatie kan aanbieden. Bedankt alvast M.VR.GR Satmagic
Melle Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Citaat: ...of een bedrijf die het wel kan. Dit graag per PM. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Ok niemand dus.Heeft iemand toevallig dan een elektrisch schema.Dan kan ik het na laten kijken door een techneut.Zonder schema kan ie er niets mee. Bedankt.
Tazmanius Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Niet lullig bedoeld maar een goeie techneut zoekt bij gebrek eraan zelf het schema uit en de functies van de ic's, processor etc zijn te vinden op internet . Ik sleutel hier niet meer in bij wegens problemen in het verleden maar er zijn zeker nog knutselaars die je kunnen helpen ! succes ! BTW. Meestal is na een statische lading de processor stuk maar omdat ie nog wel probeert te booten zou ook alleen de software beschadigd kunnen zijn Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD Topfield 4000PVR Maxdigital 225 COMBO CD Familie + HD Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1) Maximum Digitality DiSEqcC 4/1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen