Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Ik wil zelf een programmer bouwen die geschikt is om kaarten te programmeren. De kaarten wil ik kunnen gebruiken met een aan een DVB kaart voor de computer via common interface gekoppelde kaartlezer. Ik wil de nederlandse zenders kunnen ontvangen op astra. Is er iemand die mij kan verwijzen naar de juiste bouwbeschrijving?<P>Bij voorbaat dank.
Gast Geplaatst: 23 december 2000 Geplaatst: 23 december 2000 ja,ga effe op de downloadsectie van Sat4all bij hardware,daar staan verschillende programmers.Ikzelf heb die van OOZ Mouse,die is te gebruiken als smartmouse en phoenix en op 3.57 en 6 Mhz.Software is er genoeg te vinden voor het programmeren met een phoenix.<BR>Best laat je het printje ergens etsen en soldeer je daarna zelf uw componenten.Als je dat niet doet vrees ik dat het moeilijk word om zelf je baantjes te leggen.1 kleine fout en uw programmer zal waardeloos zijn.<BR>Voor de prijs hoef je het ook niet te doen,want als je alles samen rekent is de zelfbouw 500Bfr of 25 gulden goedkoper.Aan u de keuze :-))<P>groeten Jacko
Aanbevolen berichten