Gast Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Het Ab'tje geeft nu reeds binnen 3 maanden aan dat de batterijen "low" zijn. Heb destijds de bijgeleverde batterijen erin gestopt. 3 Maanden lijkt mij erg kort. Iemand anders ook zo'n korte termijn gehad?
Gast Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Ik heb het eerste setje batterijen er nog insteken. Na een maand en half werkt hij nog goed. Ik zal je iets laten weten op het moment dat ze vervangen moeten worden. Drie maand lijkt mij wel heel kort. Het LCD scherm licht niet lang op en gewoon zenden verbruikt ook niet veel. Wat ik wel al eens voorgehad heb is dat er een knop na het indrukken bleef hangen. Bijgevolg blijft je AB dan zenden en licht maken. In elk geval hoop ik dat ze het iets langer gaan volhouden.
HvM Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Een klein jaar met de zelfde batterijen. De kleur knopjes bij de 525 blijven regelmatig hangen daar moet je wel op letten. Groetjes HvM IDL 7000 PVR 80Gb geen CD v214.104 Aston 1.07 v 2.18 Vu+ Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen