Gast Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 ik krijg geen ontvangst door van kanaal Z, NGC en die "andere" natuur zender spice vallen soms ook weg, al deze zenders zitten op dezelfde transponder. op al de andere kanalen heb ik perfect beeld en geluid, ligt dit probleem hier bij mij of ligt dit aan TVV? Ik heb al eens een andere LNB gemonteerd, probleem blijft.
alfadude Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Puntje 1: Al die zenders zitten niet op dezelfde transponder. Puntje 2: Hier werken ze allemaal perfect. Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Kanaal Z probleem is opgelost. Spice, NGC, ned1 - 2 en 3 vallen hier bij mij soms weg. deze zitten volgens mij allemaal op dezelfde transponder (39 freq. 12515). kan dat aan de LNB liggen of staat de schotel niet perfect uitgericht?
jeevanhoof Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 hoi, het kan aan je schotel liggen. Wat is de ontvangststerkte ten opzichte van de andere kanalen? het kan ook aan de aansluitingen liggen. dus alles eens nakijken. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 27 januari 2007 Geplaatst: 27 januari 2007 ontvangssterkte is op alle kanalen groen (philips ontvanger heeft geen uitgebreide signaal meter) eigenaardig is wel dat ik alle andere kanalen perfect blijf ontvangen en dat enkel de kanalen op die transponder soms wegvallen.
Gast Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 je kan eens proberen om de transponder opnieuw in te lezen, heb dit namelijk ook gehad (bij mij bleven ze wel weg, o.a. discovery, kanZ, animal). Naderhand geen last meer gehad, greets,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen