Superdimi Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Ik heb thuis een klein netwerkje gemaakt via mijn router met mijn laptop en mijn desktop. Dit werkt goed. Alleen wanneer ik een word document afdruk, wordt de printopdracht wel verzonden, maar de printer drukt niets af. In de printerwachtrij verschijnt dan een foutmelding. Wanneer ik dezelfde tekst kopier naar kladblok en ik geef een afdrukopdracht, dan lukt het wel. Ik moet erbij vertellen dat op de desktop waar de printer op staat aangesloten nog geen word zit. Maar aangezien er alleen een afdrukopdracht wordt doorgegeven lijkt mij dat ook niet nodig. Heeft iemand een oplossing ? Groeten, Superdimi Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Gast Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Eens kijken, je wilt dus met je laptop afdrukken op de printer die aan je Desktop zit. Heb je op je laptop deze printer geïnstaleerd? Wat gebeurt er als je een test pagina afdrukt? wat voor een foutmelding krijg je? Kan je wel van je desktop af printen? Groet, JJK
Superdimi Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Geplaatst: 23 januari 2007 @JJk Ook het afdrukken van een testpagina is niet mogelijk. De laptop is op de printer geinstalleerd, want ik kan op mijn laptop de schijven van de desktop PC raadplegen. De foutmelding is vrij algemeen. "Kan pagina niet afdrukken". Ik ga nog maar even verder speuren... groeten, Superdimi Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Gast Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Sorry, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Citaat: De laptop is op de printer geinstalleerd Je bedoelt dat de printer op de laptop is geinstalleerd? Ik vind het vreemd dat je met kladblok wel kunt afdrukken, maar dat een testpagina niet gaat. Ik neem aan dat het "sharen" staat aangevinkt onder je printer eigenschappen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen