guppje29 Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 ik heb een topfield digitenne ontvanger maar als ik zenders laat zoeken hier in eindhoven vindt hij het complete pakket van digitennen en de 3 belgen rechtstreeks uit belgie. l1 vind hij ook met zoeken maar zet hij niet in het lijstje. iemand een idee hoe dat kan? DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Patrick R. Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Citaat: ik heb een topfield digitenne ontvanger maar als ik zenders laat zoeken hier in eindhoven vindt hij het complete pakket van digitennen en de 3 belgen rechtstreeks uit belgie. l1 vind hij ook met zoeken maar zet hij niet in het lijstje. iemand een idee hoe dat kan? Hoi, Woon ook in Eindhoven en heb een topfield (PVR 160) maar ik vind alleen de standaard kanalen: geen belgen en geen L1. Wat voor superantenne heb jij? En heb jij ook beeld op de belgische zenders? Groeten, Patrick VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020
guppje29 Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Geplaatst: 25 januari 2007 ik woon in woensel en heb kleine hark antenne op m'n schoorsteen staan gericht richting belgie digitenne komt hier met 88% binnen dus met binnen antenne moet je ook wel wat ontvangen. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Sigma Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 als ik het zo lees gaat het om een TF5300 met deze ontvanger kun je alleen de nederlandse zenders kijken bij het zoeken ziet hij wel anderen maar deze slaat hij niet op er zit namelijk een look in de software Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen