Ga naar inhoud

Geen geluid op sommige zenders met dreamstream (mutant 200) in SF enigma

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij gebruik van SF enigma op de mutant 200, kan ik met dreamstream 030 perfect zenders wisselen en kijken op de pc of laptop.

Maar op bijv. sat1 heb ik geluid maar op de meeste andere zenders niet. Hoe zou dat kunnen?

Ook op motors TV heb ik geluid maar niet op de nederlandse zenders. Zou dat aan een instelling van het geluid kunnen liggen op de box?

Geplaatst:

Ik heb ontdekt dat het streamen wel lukt op zenders die meerdere geluids sporen hebben. Deze zijn dan ook te seleceren in dreamstream. Zenders die maar 1 geluidsspoor hebben geven geen geluid weer. Lijkt me een bug in dreamstream. Heb de oudere versies ook geprobeerd maar geen resultaat. VLC player werkt niet goed omdat die de stream niet onderbreekt tijdens het zappen. De box loopt dan vast.

Geplaatst:

Nou weer een dag ouder maar nu werkt het. Dreamstream werkt niet. Wat wel werkt; eerst VLC installeren en in de filters deinterlacing aanzetten. Dan dreamview starten (ik heb versie 015) zenders wisselen beeld en geluid allemaal goed!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Is dreamstream ook te gebruiken met fantacy 2.12, welke poort moet ik gebruiken, relook S400

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen