Ga naar inhoud


CCcam 1.6.0.


Gast Lottemans272

Aanbevolen berichten

1.6.0

-fixed wrong irdeto camdata default (since 1.4.0)

-implemented irdeto camdata setting

-improved self learning for irdeto

-fixed constant cw

-added biss support

-added priolist support

-max C / F username length now 20 instead of 19

-max C / F password length now unlimited instead of 16

-switches to enable/disable web and telnet info info interfaces

-implemented authentication for web and telnet info interfaces

-Note: the web and telnet info port paramater have changed name in the config file

-Note2: /var/keys/CCcam.ignore does not exist anymore and /var/etc/CCcam.prio is the new one

see CCcam.cfg for details

 

hier te downloaden: http://download.yousendit.com/D5BC50AF4920F339

Link naar reactie
Delen op andere sites


En een kleine installatie/upgrade instructie zou fijn zijn. Ik zie namelijk een hoop bestanden. Meer dan bij andere versies lijkt mij (of ik moet me goed vergissen)

Eerst had je alleen Capmtserver een CCcam, nu een hele hoop meer.

Verder hebben ze het over een CCcam.prio file, wat is hier de functie van (hetzelfde als CCcam.ignore ja, maar daar wist ik het ook niet van)

 

En idd., werkt deze goed met de laatste HL versies (2.11/2.12)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook geprobeerd maar geen beeld met cccam / radegast cs.

De oude emu overschreven met de nieuwe, heb rechten gegeven 755 aan cccam (was cccam.ppc) en de configurate file aangepast en ook overschreven. Bovenstaande werkt prima met de orginele cccam van HL2.12b. Ergens doe ik iets fout maar wat?

 

Als ik de orginele files (cccam en cccam.cfg) weer terug plaats vanaf de pc dan heb ik ook geen beeld gaat er iets fout met de transfer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de manier waarop ik te werk ben gegaan:

1. Ik heb de oude CCcam en de capmtserver eerst verwijderd.

2. Daarna de file CCcam.ppc 1.6.0. en de bijbehorende capmtserver.ppc geïnstalleerd. (geen mgcfg file)

3. Toen heb ik de extensie .ppc weggehaald.

4. De attributen (rechten) gezet op 755

5. Opgestart met een script, of via telnet.

en werkte meteen

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het precies zo gedaan zoals je zegt maar geen beeld. Ook niet met de orginele CD kaart die moet toch zo werken zonder iets in te stellen?

Het enigste wat ik dan kan doen is de image terugflashen en alles werkt weer. Vreemd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En een kleine installatie/upgrade instructie zou fijn zijn. Ik zie namelijk een hoop bestanden. Meer dan bij andere versies lijkt mij (of ik moet me goed vergissen)
Eerst had je alleen Capmtserver een CCcam, nu een hele hoop meer.
Verder hebben ze het over een CCcam.prio file, wat is hier de functie van (hetzelfde als CCcam.ignore ja, maar daar wist ik het ook niet van)

En idd., werkt deze goed met de laatste HL versies (2.11/2.12)?

Met de ignore file kon je kaarten ignoren (negeren) waar je niet naar kijkt, of zoals bij nl seca of irdeto b.v. de irdeto ignoren!
De prio file is in wezen het zelfde. Je kunt kaarten ignoren met I (ignore), maar ook voorrang geven met P (Priorety).
De ignore file werkte goed, maar met de prio file kan ik als ik CCcam opstart met ./CCcam -d niet zien wat CCcam ermee doet! Met versie 1.4.0 kon ik zien dat CCcam de ignorefile opzocht in /var/keys. Maar nu met de prio file kijkt CCcam niet in /var/etc, waar de prio file zou moeten staan.
Iemand een idee???

patje1

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, waar kan ik deze CCcam.prio file vandaan toveren en waar moet ik em plaatsen?

 

Btw. wanneer heb ik deze file nodig? Hij zapt nu met de HL 2.12b en CCcam 1.6.0 en het var2hd script erg lekker en stabiel.

Het script heb ik trouwens met de hand overgenomen en loopt nu idd goed.

 

Updateje: Ik heb wel een klein maar irritant probleempje.

Op volledig willekeurige tijden hangt het beeld 1 of 2 seconden en komt dan weer terug. Dan weer een kwartier/half uur goed dan weer 2 keer in 5 min.

Wel lastig.

Maar zo zapt hij ook goed en de keer erop lijkt het alsof CCcam gestopt is. 1 of 2x CCcam opnieuw starten en het probleem is weg.

Dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...