Ga naar inhoud


[TF4000pvr] Wanneer komt de nieuwe firmware OTA?


Gast

Aanbevolen berichten


Scart (RGB) of component behoren nagenoeg hetzelfde resultaat te geven. Soms wil je wel eens andere resultaten krijgen. Dit kan zowel aan de ontvanger of de tv liggen die de scart ingang anders behandeld dan de component ingang....

 

Kortom gewoon proberen wat het mooiste resultaat geeft.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De afgelopen maand had ik het zelf reeds meerdere malen tevergeefs geprobeerd, maar nu is de laatste firmware OTA, die van Oktober 2006... Hieronder de gegevens.

 

Installatie, firmware upgrade, Astra 12603 mhz, 22000KS/s, horizontaal, PID 347

 

----------------------

(1) System ID : 206

(2) Loader Version : A3.06

(3) Device Version : v4.5.0

(4) Application Version : TF-JPC 4.58.90

(5) Last Update : Oct 11 2006

 

The following bugs are fixed:

1. When PMT PID is changed, the service is not presented.

2. Canal Digitaal's pay services are not presented.

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Rico H,

Weet je zeker dat het de TF4000PVR betreft en niet de TF5000PVR?

Ik heb het maar weer eens geprobeerd, maar zowel op Astra 1, als Hotbird zijn de upgrade kanalen zo dood als een pier. En dat zijn ze al vanaf April vorig jaar.

Voor die tijd heel wat upgrades erin gezet, daarna nooit meer iets kunnen vinden. (Ook die van sept. 2006 niet)

Ik krijg steeds meer het gevoel dat de TF4000PVR niet meer wordt ondersteund.

Het volgende heb ik er inzitten:

 

1) System ID 206

2) Loader Versie A3.06

3) Device Versie v4.4.15

4) Firmware Versie TF-JPC 4.58.83

5) Laatste Update Apr. 27 2006

 

Als deze upgrade echt OTA staat, waarom vind de tuner deze dan niet, op beide satellieten niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar waarom doe je het niet via de computer

 

ik zal bij het volgende contact met mijn Contact persoon in Korea dit even ter discussie brengen

 

op dit moment staat wel de firmware van de TF5000/TF5500PVR op Astra OTA

 

de laatste firmware voor de TF4000PVR is 2006-10-11 op de site van Topfield-Korea en dit is geen Beta

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Rico H, Weet je zeker dat het de TF4000PVR betreft en niet de TF5000PVR? Ik heb het maar weer eens geprobeerd, maar zowel op Astra 1, als Hotbird zijn de upgrade kanalen zo dood als een pier. En dat zijn ze al vanaf April vorig jaar.


Voor de 4000PVR nu inderdaad niet meer, ik heb een paar weken geleden die van mij en mijn vader via OTA geupdate. Toen ik enkele dagen later hetzelfde probeerde op de 4000PVR van mijn schoonvader, meldde ie dat er geen nieuwe sw is. Sindsdien meerdere malen tevergeefs geprobeerd... Blijkbaar geven ze de sw af en toe alleen tijdelijk OTA.

Vroeger deed ik dit ook vaak via RS232, echter mijn huidige laptop heeft die aansluiting niet meer.. Daarom heb ik net een usb - rs232 kabel in Hongkong gekocht, maar ik moet het nog gaan proberen.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,

Betekent dit dus dat de nieuwste software voor de TF4000PVR alleen via het internet te krijgen is en niet via de satelliet?

En als dat zo is, moet ik mijn TF4000PVR met mijn PC verbinden via een "nul-modem-kabel", of zijn er nog andere mogelijkheden? Is het een probleem als de TF4000PVR tijdens de Firmware upgrade via die nul-modem-kabel niet aan de satellietschotel aangesloten is? (Ik zal mijn TF4000PVR los moeten koppelen om hem naar mijn PC toe te brengen...)

Frits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi,
Betekent dit dus dat de nieuwste software voor de TF4000PVR alleen via het internet te krijgen is en niet via de satelliet?


Klopt, maar het kan ook zijn dat ie later ineens wel weer via satelliet is te verkrijgen.


Citaat:
En als dat zo is, moet ik mijn TF4000PVR met mijn PC verbinden via een "nul-modem-kabel", of zijn er nog andere mogelijkheden?


Klopt, inderdaad is dit naast OTA de enigste mogelijkheid.


Citaat:
Is het een probleem als de TF4000PVR tijdens de Firmware upgrade via die nul-modem-kabel niet aan de satellietschotel aangesloten is?


Dit is geen probleem !

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ik zal morgen eens kijken of ik zo'n kabel op de kop kan tikken en dan morgenavond proberen de software up-te-daten. Ik hoop dat dat dan ook wat helpt voor de problemen die ik op het ogenblik heb - zie mijn Bericht "Welk CI-module het best voor Canal Digitaal?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar je de Topfield gekocht hebt, maar als het bij je in de buurt is, dan kun je daar de software toch laten updaten?

De meeste, zo niet allen, doen dat gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...