Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zelf nu een gecombineerd Sweex modem/router met een sitecom IPcamera, simpelweg de camera in de DMZ en gaan......

Nu wil iemand anders dat ook, maar die heeft een Zyxel Prestige 650 op een Tiscali abo, met een 4weg-routertje er achter; toevallig heb ik een maandje geleden een paar dagen met een soortgelijk modem gestoeid maar ik zag daar geen simpele manieren om poorten open te zetten, ook geen DMZ.

Ik heb al wat uurtjes her en der gelezen, somigen opperen om de Zyxel in bridge te zetten (gaat dat bij Tiscali?), maar ik ben er nog niet uit!

De Sitecom Ip-camera werkt op poort 80.

Kan dit en hoe moet ik te werk gaan om dat ding vanaf andere locaties zichtb aar te maken?

Geplaatst:

Ja, dat zeg ik!

En dan dus idd op regel 1 all ports all ports en dan het IPadres van de wanside van de router die achter het modem komt..

Toch?

Nou werkt die camera op port 80; wanneer ik dit zo invul en die camera in de DMZ van de router zet zal het misschien werken, hoop ik?

Maar, uiteindelijk willen ze 2 van die camera's!

Dan zal uiteindelijk ik via verschillende poorten in het modem naar verschillende poorten in de router naar de poort 80 van de ipadressen van die camera's moeten; maar eerst maar 's zien of dit met ééntje gaat werken!

Donderdagavond ga ik er weer heen.....

Geplaatst:

Nee, zo kan ik nooit 2 identieke camera's van buitenaf bekijken!

Zal wel zoiets worden:

Poort 8000 poort 8000 iprouterwanside poort 8000 poort 80 ipcamera1

Poort 8001 poort 8001 iprouterwanside poort 8001 poort 80 ipcamera2

Maakt het nog wat uit welke poorten ik dan kies?

Let wel, dit is voor de toekomst, met 2 camera's, donderdag gooi ik gewoon de camera in de DMZ van de router om het openzetten van het modem naar de router te testen.

Zal ik dan all ports all ports ipwansiderouter doen of

80 80 ipwansiderouter?

Geplaatst:

Gister een paar uurtjes bezig geweest, moest nog wel iets meer openzetten in het modem, daarna was íe alleen nog maar via telnet te bereiken, maar toen werkte het!

Op 2 verschilende porten 2 camera's...

Geplaatst:

Ik heb nu dus heel leuk op afstand het beeld van die Sitecomcameraatjes op het scherm, naar keuze in Java of ActiveX.

Maar hoe kan ik dat nou opnemen indien gewenst?

In de camera kan je wel van alles qua FTP instellen, maar eigenlijk wil ik gewoon als ik iets zie gebeuren op opnemen kunnen klikken.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen