D.Quijote Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Als ik mijn email adressen over wil zetten naar mijn pc naar mijn laptop blijven dan de adressen die momenteel in mijn laptop staan behouden, of wordt alles overschreven ??? Want in mijn laptop staan ook andere adressen, die niet op mijn pc staan. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Bij Outlook heb ik een keuze scherm na importeren. Ik weet niet of je daar wat aan hebt?
leo1949 Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Een kopie maken van het adresboekbestand. Zodat je die eventueel kan terug zetten als het niet goed gaat, en gewoon proberen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
D.Quijote Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Geplaatst: 23 januari 2007 Citaat: Een kopie maken van het adresboekbestand. Zodat je die eventueel kan terug zetten als het niet goed gaat, en gewoon proberen. Ja, stom natuurlijk had ik zelf ook kunnen bedenken, het is trouwens outlook express, dus die keuze menu van JJK heb ik niet. Maar het werkt goed de nieuwe adressen worden gewoon erbij gezet. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen