Psychosammie Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Een vriendin heeft Tiscali ADSL zonder Wifi besteld. Tevens heeft ze er een monteur voor besteld. Ze was in de veronderstelling dat ze best zonder Wifi kon omdat de PC immers nu ook op de telefoon (inbelmodem) aangesloten zit. Dat draadje dacht ze weer te kunnen gebruiken. De monteur heeft haar uitgelegd dat het zo niet werkt en heeft het modem in de meterkast aangesloten en vervolgens een meter of wat netwerk kabel om de trapleuning heen gedraaid naar de studeerkamer. Dat was toch niet de bedoeling. Ipv dat die muts even met Tiscali overlegd had, heeft die monteur haar een lossen Wifi module laten kopen plus nog een Wifi USB stck voor in de computer. Alles bij elkaar weer 80 euries. Nu heb ik dat ding nog niet gezien, maar wat zou ze gekocht hebben en wat mag dat kosten? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Had meteen maar een ADSL Wifi modem gekocht, of besteld, Met een PCI wifi kaart in de computer. Wat het nu kost ??????
Thomas2000 Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Op zich niet zon slechte prijs, maar kan misschien wel goedkoper, het zak gaan om een accespoint 50 euro en een usb stick 30 euro schat ik. Het beste was idd direct een wifi modem bestellen en alleen een usb stick of wlan pci kaart. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Ome Merde Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 bedraad is altijd stabieler dan draadloos. op termijn zal ze er geen spijt van krijgen. als je de provider een wireless modem/router + wifi-kaart (of stick) laat leveren, ben je het inderdaad ook kwijt. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen