Gast Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 Excuses voor mijn slecht Nederlands; ik woon hier 2+ jaren. Ik heb dit onderwerp gezoekt maar geen post gevonden. Ik wil nieuwe nummers geven aan mijn favoriete zenders. Met 3 LNB's heb ik veel zenders op het lijst waar ik nooit naar kijk. Wat ik wil is dat de zenders die ik wel gebruik de laagste nummers hebben, dus NED1=1, NED2=2, ..... BBC1=15... enz., en dat ze zijn allemal "buurmensen"--geen ongebruikt zenders ertussen. Kan dat?
Henk Puister Geplaatst: 23 januari 2007 Geplaatst: 23 januari 2007 In menu 'Zenders sorteren' ('Organizing Services') en dan met via 'Verplaatsen' ('Move') de zenders in de correcte volgorde zetten. Om dit wat sneller te doen, kun je het beste eerst de zenders in een favorietenlijst zetten. En dan in menu 'Zenders sorteren', eerst 'Sorteren' (Sort) op 'FAV~NOFAV'. Daarna 'Verplaatsen'. Helaas is er voor de Mac, voorzover ik weet, geen programma zoals SetEdit o.i.d. TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Dankjewel (nog...). Ik had "TF5000pvr" moeten schriven, maar jij wist dat al!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen