Ga naar inhoud


philips dsr2211 monoblock tv vlaanderen


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Heb al een beetje liggen grasduinen in de database, maar ik waag me toch hier aan een vraag.

 

Heb een schotel 80cm met monoblock ( hotbird astra ), en een goed werkend worldsatdecoder (ng4 cherokee 9000) Ik had graag tv vlaanderen willen aanschaffen, met de decoder philips dsr 2211 van TVV.

 

DE VRAAG: Kan de dsr 2211 met mijn monoblock ( hotbird astra )werken, eventueel een twin monoblock ?

Graag had ik het worldsat decodertje behouden maar niet tegelijkertijd, ofwel tv vlaanderen, ofwel worldsatdec. met hotbird en astra .

 

wie zet mij op weg, en opvoorhand hartelijk dank !

Link naar reactie
Delen op andere sites


De philips kan op zich werken met een (twin)monoblock, hij is alleen niet zo geschikt om ook hotbirdzenders op te slaan. Als ik begrijp dat je de philips wilt voor alleen het basis-aanbod, en je bestaande decoder er naast houdt voor de meer exotische troep doe je denk ik een prima koop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jefklim.

 

De Philips 2210/2211 werkt alleen met jouw monoblock als Astra

op diseqC A zit en Hotbird op diseqC B.

Is dit niet het geval kan je jouw monoblock op z'n kop monteren.

 

Maar deze decoder is geen aanrader voor meerdere satellieten.

Een kanalenlijst maken heeft zeer veel beperkingen bij dit type decoder.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bedankt voor de uitleg, juist wat ik nodig had, 'k waag me aan een aankoop van Tvv vlaanderen, waar eigenlijk nog de meeste troep op draait :-). Maar dat verstaan ze hier wat beter:-):-)

'K zou voor geen geld telesud en cubavision willen missen als afro latino liefhebber. Met dat worldsat FTA decodertje, kom je heel ver in franrijk en duitsland en spanje... , :-)

Hartelijk bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...