freak Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 ik zoek de volgende driver voor de audio maar welke ik ook probeer hij werkt niet ik heb de volgende data CPU Type Intel Pentium 4E, 3017 MHz (3.75 x 805) Motherboard Chipset Intel Springdale i865PE Audio Adapter Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller is er iemand die hem mischien heeft liggen? bedankt
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 http://downloadfinder.intel.com/scripts-...ubmit=Go%21#DRV
freak Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Geplaatst: 24 januari 2007 ik heb deze geprobeerd Audio: ADI 1985 [AUD_ALL32_5.12.1.5240_PV2.EXE maar werkt niet hij geeft aan het einde aan driver niet gevonden
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 http://support.intel.com/support/chipsets/sb/cs-009241.htm
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Op de site van Intel staat het volgende v.w.b. de audio drivers : Citaat: AC'97 Audio Drivers and Software Due to the variety of different AC'97 codecs that are available, Intel does not offer AC'97 reference audio drivers for public download. Please refer to the system or motherboard manufacturer for any driver downloads or updates. If you have an Intel motherboard, please refer to the motherboard support site to determine which audio component is used on your motherboard. Samengevat in NL : Er is teveel onderling verschil om een driver ter download neer te zetten omdat de AC'97 driver uit 2 delen bestaat. Het is nu juist dat de meeste moederboard fabrikanten kleine verschillen verwerken in hun architectuur zodat er niet een allesomvattende driver is waarmee ze werken. Je wordt dus naar de fabrikant teruggestuurd die op je motherboard staat en da's eigenlijk wel logisch. Welk merk motherboard heb je dus ? Meestal staat dat ergens tussen de PCI sloten aangegeven of ergens bij de memory banks/CPU.
freak Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Geplaatst: 24 januari 2007 ik zie alleen soltek staan en op de audio zit een stickertje sl-86spe2-l als ik op sl-86spe2-l google lijkt hij er wel op ok ik heb hem gevonden het was een soltek sl-86spe2-l iedereen hartstikke bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen