Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 ik zou graag een schotel bij plaatsen en eentje van 1 meter heb nu een 80 cm schotel staan met astra en hotburd nu zou ik graag op die 1 meter schotel een 4 of 5 lnbs willen zetten is dit goed te doen ik zou daar niet de astra en hotburd willen richten omdat ik die al heb op de 80 cm schotel mijn voorkeur op de 1 meter schotel is 23.5 oost en 28 oost en als dat mogelijk is ook de 30 west hispesat en dan nog 1 of 2 andere zou dit lukken zo of moet ik altijd op de 1 meter schotel de astra en hotburd er zo bij nemen alvast bedank
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Wordt dan een Wavefrontier niet interesanter voor je? Je kan anders ook kijken naar de Triax Multifocus of de Visiosat (met extra beugel)
W3ird_N3rd Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Met de schotels die je nu hebt zou je het volgende kunnen doen: 1 meter: 28,5-28,2/23,5/19,2/13 en 10/5 lukt denk ik ook nog wel erbij. En de 80cm op Hispasat. Hispasat staat een heel eind weg, die kan je niet op een normale 1 meter schotel tegelijk met 28 oost ontvangen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 ok bedank dan moet ik het eens bekijken hispesat heb ik gehad op de 80 cm daar kan ik die altijd bij nemen als het moet maar ik bekijk het als er nog mensen zijn met info hoe zij hun schotel hebben staan en met hoeveel lnbs is de info graag welkom hier alvast bedank voor de antwoorden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen