Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Ik heb hier een acer aspire 1350 ? Aangezien er daar geen serial port aanwezig was heb ik er een aageschaft op usb Nu (na installeren drivers) zieikdiedus staanin apparaten beheer ,en volgens die werkt die normaal! ook de com staat erbij Als ik nu mijn nulmodem van sat er in steek en opmen loader de zelfde poort instel,dan zoekt hij tss poort com 3 en de ingestelde poort com6 BVB Maar vindt de sat receiver niet Thans op mijn desktop werkt alles prima ( verschilis dus die usb adaptor en eventueel de instellingen op delaptop Iemand enigte idee
exciter Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 misschien moet je nog de snelheid van de com poort aanpassen? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Bij configuratie>system>apparaatbeheer moet je de compoort even instellen op 1 of 2 dit doe je onder poortinstellingen. Dan moet het werken opzich
Gast Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 netgezien dat deze welwerkt met men ucas3 maar met receiver niet soms herkend hij de receiver dan weer niet alle snelheiden gebrobeerd geen succes soms gaat hij slaat pc dan ook in bios blauw scherm en met ucas alles ok raar?
Gast Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Ik weet niet wat voor merk je hebt, maar je zou een andere kunnen proberen. Zelf heb ik hier een orginele HP die bij mijn laptop hoort en ik heb een sitecom die me ook wel goed bevalt en nog geen rare dingen heb meegemaakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen