Gast Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Ik heb enkele vragen over de antennekabel tussen ontvanger en LNB. In welke mate is deze belangrijk, is een lengte van 25 meter te lang? Dien je voor deze lengte een extra kwaliteitskabel te kopen? Wat merk je als de kabel te veel verlies heeft? Wie kan mij hierover iets meer vertellen?
Gast Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Kwa kwaliteit wel van belang maar 25 meter is geen probleem. Ik heb zelf 75 meter belden 9248 ertussen liggen maar ik zie geen verschil.
Gast Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Citaat: Ik heb enkele vragen over de antennekabel tussen ontvanger en LNB. In welke mate is deze belangrijk, is een lengte van 25 meter te lang? Dien je voor deze lengte een extra kwaliteitskabel te kopen? Wat merk je als de kabel te veel verlies heeft? Wie kan mij hierover iets meer vertellen? > KLIK <
Gast Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 25 meter is kort voor een kabel. Een van de kabels die vanaf mijn twin LNB naar de tuner loopt is een oude antennekabel die niet geschikt zou moeten zijn voor sat ontvangst volgens de "experts". Zowel mijn oude topfield als m'n nieuwe dreambox zien geen verschil tussen de echte en de alternatieve kabel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen