Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>Is er iemand die mij de juiste gegevens kan bezorgen, zodat ik mijn Humax-5400 Fox 8 kan ontvangen op 16° Oost. Frequentie, video-pid en audio-pid. Ik denk nl. dat mijn gegevens nl. niet juist zijn, want ik kan hem NIET ontvangen.<BR>Alvast bedankt.<BR>Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

als je nu evenn vertelt wat voor een schotel je hebt staan. word het een stuk makelijker <P>gr dj..

Geplaatst:

Ik heb een schotel van 60 cm met universele lnb. gekoppeld aan mijn Humax-5400.<BR>Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

Ik ben bang dat je schotel te klein is.Moet toch minimaal 80cm zijn.Nu is Fox 8 toch een moeilijke zender om te ontvangen vanwege een laag zendvermogen.

Geplaatst:

Voordat je weg holt voor een grotere schotel te kopen, lees eerst onderstaande topic even.<P><A HREF="http://www.sat4all.com/ubb_n/Forum1/HTML/000500.html" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/ubb_n/Forum1/HTML/000500.html</A><P>Er is sprake van dat Fox8 deel gaat uitmaken van het Canal plus pakket. Weet niet zeker of dat dan ook inhoudt dat Fox8 uiteindelijk daardoor verhuist naar een Astra transponder.<P>Mocht dat zo zijn, dan lijkt me een grotere schotel overbodig :-)<P>grzz<P>Robert_nl

Geplaatst:

Alvast bedankt aan allen voor je reacties. Mijn schotel is iets aan de kleine kant. Ik wacht nog eventjes om een grotere schotel aan te schaffen, want misschien komt Fox-8 wel in het Canal Digitaal pakket op Astra.<P>Pieter

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.