ronaldsl Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Hee, Ik heb een PC staan waarop een bios password zit. Iemand enig idee hoe ik dat bij dit Gigabyte GA-5AX bord kan verwijderen ? (was geloof ik iets met een jumper ?) thanxs ronald
Thomas2000 Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Hier wat aan? Klik Edit: Ik zie net dat kill cmos niet te downen valt door die link. Hier wel! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
ronaldsl Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Geplaatst: 25 januari 2007 nou, password heb ik eraf, batterij er een half uur uit maar nou start ie niet meer door...... pfffuuhhhh
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 ja het ligt er een beetje aan hoE oud die BIOS is maar nieuwere zijn ook op de default autodetect en nemen die in te stellen waarden na autodetect over moet je wel bijvoorbeeld al de hdd effe per ide-poort primary secundairy daarklikken en ook de chipsettings effe aanklikken cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Ome Merde Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 hmmm, gewoon de jumper van clear cmos ff kortsluiten. moet genoeg zijn. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Citaat: nou, password heb ik eraf, batterij er een half uur uit maar nou start ie niet meer door...... pfffuuhhhh Je moet nu ook wel je BIOS weer goed instellen. O.a. tijd en datum, daarna start hij gewoon weer door hoor.
ronaldsl Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Geplaatst: 25 januari 2007 ik heb alle defaults geladen maar helemaal niets..... hdd activiteit led blijft branden.... ronald
Thomas2000 Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Dan word hdd niet herkend denk ik. Als je even kijk welke hd je hebt en handmatig invult moet het werken. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen