Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een legale manier om in nederland de disney channels te ontvangen ? en weet iemand ook wat dat gaat kosten. Of zal ik op zoek moeten gaan naar kennissen in het buitenland ?

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Geplaatst:

Wie weet wat er nog gaat komen als John de Mol en Disney samen Endemol gaat kopen en wat uit deze samenwerking voortkomt.

Volgens mij is dat slechts stap 1 van de samenwerking. Een verdere samenwerking lijkt mij niet echt uitgesloten en dat zou best een soort Disney kanaal kunnen zijn, of een Nederlandse zender met veel Disney programma's.

Per slot van rekening is John de Mol nog steeds van plan om Talpa 2 op te richten. Dat zou dan best in die richting kunnen gaan.

Zeker weten doe ik het niet, maar het zou mij ook echt niets verbazen toen ik las dat De Mol en Disney op overnamepad zijn.

Geplaatst:

Jazeker op 8W zit Orbit daar kun je op een legale manier een abbo afsluiten op Disney en nog een aantal zenders o.a. NBA en ESPN

Ik vindt het trouwens ook vreemd dat er geen benelux versie is van Disney aangezien alle onringende landen wel beschikken over disney zenders meestal 4

Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD

Geplaatst:

jammer dat er een fysiek obstakel op 8w zit bij mij (Het huis waar de schotel aan hangt :P ) Maar bedankt voor de info.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Geplaatst:

Heeft Disney niet een exclusieve deal met SBS voor haar tv programmering, de laatste jaren uitgevoerd op Net 5 (vergelijkbare de situatie met Super RTL)

Geplaatst:

Ja klopt maar dat is toch vreemd dat in het buitenland disney programma's op meerdere zenders kunnen worden uitgezonden. Ik kijk zelf behoorlijk veel naar disney en ik zie op SBS niet veel disney programma's

Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen