Ga naar inhoud


Nieuwe image SFteam Mutant 200s


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

changelog

 

LZMA Patched

IMG Size ~ 8,5MB

FREE /var ~ 2,8MB

-------------------------

Linux Kernel 2.6.17

GCC 3.2.2

CVS 1.0.9. 26.01.2007

WEBIF 5.7.1

Features

--------------------------

DynDNS Client

NoIP Client

HTTPD Web Server

Addon Update IPKG

 

Inside Addons

---------------------------

Teletext

Ngrab

 

All IPKG Addon downloadable direct to

ipbox from All-In-One Plugin /Blue Button/

 

Fix:

---------------------------

before install ipkg Addons disable EPG

and TXT cache in Expert Menu

 

Important !!!!

---------------------------

For good function IP200 box must be free RAM

dislayed in Blue Panel > = 1500 kB

/EPG and TXT cache occupy about 900 kB/

so if you don´t solve this term box after

instalation addon and switch client crashed

---

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had hem erop gezet maar met geen mogelijkheid beeld te krijgen. Singaal op ale sattelieten heel erg slecht. ben nu weer een andere aan het proberen.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt nieuwe SF team perfect op de Mutant, getest op 3 ontvangers. C+ icm CCcam 1.6.0 werkt ook perfect.

 

Een aanrader!!!!

 

Engima werkt zelfs beter als op mijn dreambox 7000. Als dadelijk de cubecafe uitkomt, dan denk ik toch dat mijn DB 7000 te koop is.........

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij problemen hebt met installatie CC-cam is het beste om een flash erase te doen, Power toets en ok indrukken voor koude restart en tijdens opstarten op het moment dat sf team scherm komt pijl omhoog ingedrukt houden waarna hij de erase procedure opstart. Daarna in setup controleren of de EPG en teletxt cache disabled staan. Daarna blue panel kiezen en CC-Cam als eerste instaleren.

 

Zou nu moeten werken.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, zitten toch wat andere drivers achter, niet gebruiken is alleen voor mutant.

 

Gebruik hier alleen de laatste speciale enigma versie van SF Team voor de Relook 400, deze is sowieso uitgebreider dan deze uitgeklede versie.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ondertussen is er een nieuwe test-image uit (28012007) als update of als full version. In ieder geval is het audio probleem gefixed (mijn ouders z'n relook gaf alleen Left Mono en moest handmatig op Stereo gezet worden, bovendien werden deze settings niet bewaard) en het lijkt allemaal vlotter te draaien.

 

Ik moet eerlijk bekennen, sinds de oude Enigma 1.08 beta is het Enigme platform op de 200S aanzienlijk volwassener geworden!

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Na de laatste versie en nu deze versie te hebben geprobeert moet ik zeggen dat het er zeer leuk uit ziet maar ook niet meer dan dat.

Als ik naar het pli menu ga en daar softcam aanklik dan wordt de relook meteen

opnieuw opgestart zonder ook maar iets te hebben gedaan.

Dit was ook met de nieuwste sf versie

Het werkt zeker niet zo makkelijk als de dreambox.

Ik ga nog 1 poging wagen.

 

Anders zit de zoon telang zonder tv hi.

 

grtn André.

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de versie van 28-01-07 gebruiken, de rest zijn nog test versies. Zie ook mijn eerdere opmerkingen inzake de volgorde van installatie, dan zou het goed moeten gaan.

 

Een flash erase doet altijd wonderen in deze image als zaken niet lukken!

 

Problemen met spontaan rebooten van de box zijn mij niet bekend met de basic installaties die ik op dit moment voor 5 man heb gedaan in deze image (één actieve Emu geïnstalleerd en 1 of 2 plug-ins samen met de Nemesis Skin), wel dat men na een reboot de EMU opnieuw moet selecteren in de blauwe panel, maar bij normaal gebruik zal dit niet vaak gebeuren, image is echt fool-proof na deze installatie. Hierna geen gerommel meer met K...s en kabels. Een druk op het blauwe panel doet wonderen, terwijl ik eindelijk mijn eigen zenderlijsten kan uitwisselen. Ik gebruik hiervoor de PET-123 settings met een eigen toegevoegd bouqet Zaplijst, natuurlijk wisselt de inhoud wel eens :-)

 

Alleen diegenen die meer uit het geheugen willen halen en die dus meer plug-ins willen instaleren is het wachten op een nieuwe stabiele release. Ik vraag mij af of dit ooit goed gaat lopen, het risico is te groot, zeker als men de EPG en teletekst volledig wilt gebruiken (wat mij wel logisch lijkt), dat dan het geheugen vol gaat lopen. Dit probleem heb ik dus niet, hij blijft lekker snel ondanks inschakelen van de caches.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de versie van 26-01 na verschillende keren flashen eindelijk aan de praat.

 

En het werkt tot nu toe perfect, maar wat ik toch mis is de epg.

 

Bij de 7020 krijg je netjes te zien wat er op dat moment op de zenders is als je de OK toets ondrukt.

 

Kan ik de EPG niet inschakelen of gaat hij dan vastlopen?

 

grtn André.

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ontvanger niet bij de hand, maar ik heb dit bij de door mij geïnstalleerde ontvangsers wel getest en werkt goed. EPG cache aanzetten in de setup, reboten met Power en ok toets ingedrukt en dan zou EPG moeten werken, maar niet met de OK toets, volgens mij met de gele toets, één keer indrukken is gewone EPG, twee keer indrukken kan men kiezen tussen multi-epg of channel-EPG.

 

Ook hier heb ik geen vastlopers op gehad..

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...