de vrije fries Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 hoi, voor nieuws over de piratenzender zie: www.deltafm.nl/article2322.htm . groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
jamrox Geplaatst: 9 februari 2007 Geplaatst: 9 februari 2007 ik heb eebn mailtje naar tv oranje gestuurd, dezelfde dag nog antwoord(binnen2 uur).kan C.D.nog voorbeeld aannemen. Beste Ben, Met ingang van vaqndaag worden de uitzendtijden van TVOranje via de satelliet beperkt van 05:30 uur tot 22:30 uur. Vanaf 23:00 uur tot 05:00 wordt dan op hetzelfde kanaal een gecodeerd programma uitgezonden. Omstreeks 22:30 uur wordt het einde van de (satelliet) uitzendingen aankondigd. Bij aanvang van de satellietuitzendingen vorig jaar mei hebben we deze beperkte uitzendtijden ook steeds gecommuniceerd, echter TVOranje is bijna een jaar (en onvermoed) lang 24/7 te ontvangen geweest. Om het satellietkanaal 24/7 te huren zou ons nog eens €100.000 per jaar extra gaan kosten, en dat kunnen we als reclame vrije zender niet opbrengen. Ik hoop dat je daarvoor begrip zult hebben en veel blijft kijken. Hartelijke groet, TVOranje JXX BXXX naam i.v.m. privacy verborgen is van hun kant dus ook een geldkwestie. en begrijpenlijk denk ik Jamrox
Littlesat Geplaatst: 9 februari 2007 Geplaatst: 9 februari 2007 TIP: Neem overdag TV-oranje terwijl je op het werk bent op... dan heb je ook TV-oranje na 22.30(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen