Gast Geplaatst: 27 januari 2007 Geplaatst: 27 januari 2007 Hallo sat vrienden... ik gebruik een Canal Digitaal kaart met DiabloCam,nu heb ik het idee dat ik niet mijn maandelijkse update binnen krijg via deze cam. iemand misschien ervaring hiermee...
Gast Geplaatst: 27 januari 2007 Geplaatst: 27 januari 2007 Moet gewoon binnen komen. Hier in ieder geval wel. Groet, JJK
Gast Geplaatst: 27 januari 2007 Geplaatst: 27 januari 2007 De update komt prima binnen als de kaart in de twinbase zit. Voor de light versie zal dat niet anders zijn.
adri Geplaatst: 28 januari 2007 Geplaatst: 28 januari 2007 Geen probleem hier. Zwarte C+ seca kaart in Diablo Light 1.79 en de update komt gewoon binnen. Ik heb wel Priority '1 Card. 2 Emu' aanstaan. Adri.
stauffie Geplaatst: 31 januari 2007 Geplaatst: 31 januari 2007 ik heb 1 emu 2 kaart staan in verbandmet premiere dat kijk ik gewoon meer maar heb nog geen probleem tot nu toe
adri Geplaatst: 31 januari 2007 Geplaatst: 31 januari 2007 Citaat: ik heb 1 emu 2 kaart staan in verbandmet premiere dat kijk ik gewoon meer maar heb nog geen probleem tot nu toe De instelling '1 emu 2 card' betekent, dat er eerst gekeken wordt bij de interne emu of deze sleutels heeft voor een zender. Als dit niet het geval is, dan wordt de kaart gebruikt. Als de interne emu echter de verkeerde sleutels heeft, dan blijkt dat de kaart nog steeds NIET gebruikt wordt, met als gevolg zwart beeld. Ook zal de maandelijkse update niet doorkomen. In jouw geval zal het voor Premiere niets uitmaken, tenzij je toevallig een orginele Premiere kaart in de CAM doet. Voor C+ NL maakt het alleen iets uit, als de keys.bin sleutels bevat voor C+ NL. Sommige zitten deze wel in, andere zijn ze eruit gehaald, omdat de emu voor Seca 2 niet meer werkt. Adri.
Gast Geplaatst: 31 januari 2007 Geplaatst: 31 januari 2007 Als de vorige versie's al bevallen, dan zal de nieuwe 1.80 helemaal bevallen. De ondersteuning van originele kaarten is enorm verbeterd, vooral de irdeto kaarten die voorheen zo'n beetje in het verdom hoekje zaten worden nu ook eindelijk goed afgehandeld. De cds seca2 kaart zapt veel sneller en de kleine hikjes die af en toe ontstonden zijn ook weg. Ook is het nu mogelijk om de kaart zeer uitgebreid te loggen zonder dat je een seasons2 interface nodig hebt. Er zijn deze keer geen illegale mogelijkheden bijgekomen, maar de nadruk is gelegd op stabiliteit, snelheid en het echte hobby gebruik. (zoals loggen) Kortom, een mooi stukje werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen