Ga naar inhoud

[TF4000Plus] opnames gecodeerd ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand me uitleggen hoe het nu precies zit met opnames te maken met een twin tuner.

Ik heb de topfield 4000plus.

Ik krijg alleen maar een volledig gedecodeerde opname van de zender die ik opneem als ik of naar die zender blijf kijken of naar een zender met dezelfde transponder.

Als ik zap naar een zender met een andere transponder, dan blijft de opname gedeeltelijk of volledig gecodeerd.

En ook als ik bijv. 2 programma's opneem en 1 zender bekijk dan is dit het geval.

Het zal waarschijnlijk wel zo horen, maar zal het wel jammer vinden, want dan heb je steeds gecodeerde opnames en dan heb je maar een beperkte tijd om het terug te zien heb ik begrepen i.v.m. updates van canal digitaal.

Ik gebruik een diablo cam, misschien dat hier het probleem ligt?

Ik heb wel gezien dat je bij de common interface menu iets kunt instellen voor dual descrambling. Heeft dit er iets mee te maken?

b.v.d.

Bert

Geplaatst:

Programma is ongecodeerd als je met dezelfde tuner ook naar dit programma zit te kijken. In alle andere gevallen is het programma gecodeerd.

Codering is er simpel af te halen door het gecodeerd programma, bijvoorbeeld als je gaat slapen, af te spelen en direct weer op te nemen.

Geplaatst:

Ok, maar hoe bedoel je het bestand afspelen en direct opnemen?

Geplaatst:

Had ik wel al gelezen, maar kan daar niks vinden.

Maar goed, weet inmiddels hoe dat afspelen en direct opnemen moet

Geplaatst:
Citaat:
Ok, maar hoe bedoel je het bestand afspelen en direct opnemen?

Je speelt het bestand af, alsof je het wilt gaan kijken.
Als het speelt, druk je de opnameknop in en neemt hij, ongecodeerd, de opname weer op.
Geplaatst:

Waarom is dat niet gewoon geautomatiseerd? Lijkt me niet moeilijk om iets te maken dat wanneer je hem uitzet dat ie kijkt of er nog gecodeerde zijn en het dan zelf omzet?!

Heeft iemand een adres voof feature requests?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen