Ga naar inhoud


Ervaring telefonie via Orange ?


Gast

Aanbevolen berichten

Nog ff:

 

Orange ADSL Family

binnenkort ook bij u beschikbaar

 

Geachte heer fatfreddy,

 

U heeft onlangs aangegeven dat u op de hoogte gehouden wilt worden over de beschikbaarheid van Orange ADSL Family op uw adres. Bedankt voor uw interesse.

 

Begin maart is Orange ADSL Family op uw adres beschikbaar, wij nemen dan contact

met u op.

 

open ook uw wereld

Al meer dan 9 miljoen mensen in Europa hebben hun wereld geopend voor Orange ADSL. Ook u kunt binnenkort snel internetten voor een lage prijs met Orange ADSL Family. En gecombineerd met vaste telefonie van Orange belt u ook nog eens zeer voordelig. Bovendien heeft u geen apart vast telefoonabonnement meer nodig en neemt u uw huidige telefoonnummer gewoon mee.

 

heeft u vragen over Orange ADSL Family?

Ga naar www.orange.nl of bel voor meer informatie met 0900 1480 (€ 0,10/min).

 

Met vriendelijke groeten,

Orange Nederland Breedband BV

 

 

Nu maar hopen dat het ook echt die tijd gaat gebeuren omdat ik het abo met internetplusbellen reeds opgezegd heb.Misschien dat ik straks ff zonder zit maar daar is wel mee te leven zolang het maar niet te lang duurt anders krijg ik last van afkickverschijnselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben er uit wat het gaat worden.Een KPN belbudget abo i.c.m. Orange family,geen telefoon via Orange dus.Als modem ben ik van plan de speedtouch 516 te gaan gebruiken (schijnt probleemloos te werken wat betreft internet via Orange) en als router daar achter de Draytek Vigor 2200 VG.Het mooie van deze voiprouter is dat ik mijn huidige telefoontoestellen kan blijven gebruiken om zowel via voip als via de kpn te bellen.Omdat wij regelmatig naar Marokko moeten bellen ga ik hiervoor free-call of voip buster gebruiken denk dat ik dan het goedkoopst en altijd bereikbaar ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...