Ga naar inhoud

Wavefrontier WF90 op 28,2 afstellen moet heel precies?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou heb ik eindelijk mijn nieuwe WF 90 aan de praat met drie LNB's, sirius 94%, hotbird 94%, astra 94% en de vierde LNB astra 2 die schomelt als een gek, eindelijk heb ik een signaal van rond de 80 % dan leest hij alleen één transponder in 12650 H met punjab tv, de rest van de zenders (bbc en sky) geeft ie wel 90% ontvangst maar maakt geen lock (met dreambox 7020s.

Heb ik op een andere sat gericht?(Holles calculatiesheet geeft 9.3 aan, de LNB staat daar ook)

Heb ik alleen een sterke transponder gevonden en moet de LNB heel precies staan?

De andere Hotbird, sirius astra waren niet zo gevoelig, vrij makkelijk te vinden.

Moet ik ergens anders rekening mee houden, ik weet het niet, welke is een zwakke transponder op 28,2?

Wat zie ik over het hoofd als ik 2 LNB links van de middenpositie wel goed vind en de positie rechts van het midden problemen geeft?

Patrick

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Joepieeee, draadje mag weer dicht. Ik heb het gevonden.

Ik had in het menu de verkeerde satelliet geselecteerd, namelijk astra 3, op 23 oost, nu astra 2 geselecteerd en voila! topic mag al weer dicht!

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen