cornea Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Aangezien er met de X-cam weinig meer mee valt te doen en de platinum versie is mij ook nog onduidelijk,wil ik er een trex bij kopen. Belangrijk vind ik dat hij goed werkt i.c.m. de CD kaart.(updates/activaties is niet zo belangrijk) IK heb een cas3. Wat is het grootste verschil t.o.v. de T-rex super en welke kan ik het beste kopen. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Ik zou voor de super gaan die heeft een hoogontwikkelsde security chip en firecrypt erin zitten. Zelf zit ik ook te denken om een super t rex te kopen. Let wel op dat je de 4,6 versie koopt. Want er is ook een 4,5 op de markt maar daar kun je minder mee ontvangen. Met de 4,6 krijg je ook TV CABO open op de hispasat.
gigantaandemuur Geplaatst: 31 januari 2007 Geplaatst: 31 januari 2007 Toevallig gisteren de laatste predator 3.55 erop gezet en me verbaasd wat er allemaal weer open is met de dragon.Een super zal idd wel t beste zijn . Ik heb genoeg aan mn 4.1. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen