Gast Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Misschien is het een noob vraagje maar ik kon er geen antwoord op vinden... Ik heb laatst mijn oog laten vallen op kleine goedkope tv's met video in. Een voorbeeld: http://***geen-reclame***.com/Coby-CX-TV6-Portab...p;s=electronics Deze hebben een bepaald soort video in. Dus zo'n gele kabel invoer. Ik wilde deze gebruiken om aan te sluiten op een digitale receiver met behulp van de video out van een dreambox 500s. Nu is mijn vraag, of het mogelijk is om de digitale receiver met behulp van een video kabel (geel) op een willekeurige video-in aan te sluiten? Ik zit te twijfelen omdat er verschillende video aansluitingen zijn en natuurlijk het verschil tussen analoog en digitaal.
Gast Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Ja hoor geen enkel probleem je kan gewoon van tulp naar tulp en van scart naar tulp.
Gast Geplaatst: 31 januari 2007 Geplaatst: 31 januari 2007 Juist ja, voor het afstellen van de schotel wil ik zo'n ding hebben inderdaad. ik ben in Nederland wezen kijken uiteindelijk, de tv van boven vond ik wel leuk maar dat creditcard gedoe heeft me op andere gedachten gebracht. Ik ben tweedehands gaan zoeken en heb wat gevonden voor pakweg 20-25 euro. Zo rond dat bedrag ga ik er een kopen. De Casios vind ik ook interessante dingen. Alleen de videoingang is zo'n kleintje en daar moet ik weer een bijpassende kabel voor kopen. Ik ga voor de grote gele (s-video?).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen