Roelie1 Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Goedenavond, 1. configuratie : aston dual 1,07 - spaun d. - 2 twin lnb - bisat - TVVlaanderen 3 dagen geleden geen ontvangst meer van Hallmark, animal planet en discovery. Van TV Vlaanderen ontving ik opmerking dat het aan de Topfield kon liggen. Na ontvangst puls inderdaad geen beterschap. Intussen heb ik alle kanalen van Astra gewist en terug opgeladen (zonder aan andere instellingen te raken) Nu ontvang ik geen enkel beeld van TV Vlaanderen meer. In balk onderaan kan ik wel het actuele programma lezen. (Ketnet = Terzake) Kunnen jullie even helpen ? 2. Ik durf nogmaals vragen naar een Nederlandse handleiding van PVR 4000. De talrijke links die ik op dit board vond zijn niet meer actief. alvast dank... Roel
Roelie1 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Geplaatst: 29 januari 2007 Ik ontdek net dat mijn bericht niet in het correcte forum is terechtgekomen. Moderator, mijn excuses... graag onder Topfield.
Henk Puister Geplaatst: 29 januari 2007 Geplaatst: 29 januari 2007 Hier de handleiding. TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
Roelie1 Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Geplaatst: 29 januari 2007 Dank voor (super)snelle reaktie Henk. Ik neem dit alvast door... Groeten, Roel
Roelie1 Geplaatst: 31 januari 2007 Auteur Geplaatst: 31 januari 2007 Goedenavond, Ik probeer nog eens... 1. configuratie : aston dual 1,07 - spaun d. - 2 twin lnb - bisat - TVVlaanderen 3 dagen geleden geen ontvangst meer van Hallmark, animal planet en discovery. Van TV Vlaanderen ontving ik opmerking dat het aan de Topfield kon liggen. Na ontvangst puls inderdaad geen beterschap. Intussen heb ik alle kanalen van Astra en Hotbird gewist en terug opgeladen (zonder aan andere instellingen te raken) Nu ontvang ik geen enkel beeld van TV Vlaanderen meer. In balk onderaan kan ik wel het actuele programma lezen. (Ketnet = Terzake) Kunnen jullie even helpen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen