koostronics Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Vrienden een patientje naast vicky heeft door omstandigheden zijn gsm Sonny Ericson laten vallen van zijn bed hier in hospitaal een K 31O I en behuizing meer bepaald schermpje van de behuizing is gebarsten, heeft er toevallig niemand er één liggen met een andere schade dan het schermpje toestel is pas 2 weken oud en kind is er helemaal kapot van , Help aub Koostronics
Jan Ambers Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Opletten, mijn dochter heeft zich eens mistrapt op de onderste trede v e trap en gevalen, en de handy uit 'r sacoche, en scherm zwart... (Nokia7210) Ik heb een nieuw scherm gekocht en nu licht het op, maar niks te zien, en nog steeds niks, toestel dus naar de eeuwige jachtvelden.... Ik heb nog geen scope of spec eraangehangen, toetsenbord reageert met beepjes maar verder niks... Let op als je kosten maakt dat je niet in mijn putje valt!
koostronics Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Geplaatst: 30 januari 2007 neen toestel werkt nog !!!! enkel de plastiek raampje van de behuizing en stuk dus de cover. Koostronics
Ome Merde Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 ik denk dat elke gsm webshop wel covers heeft voor weinig. merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Kijk es op een_of_andere_veiling_site, en vooral een_of_andere_veiling_site.de en zoek onder gsm delen, ev typenr van het toestel...
Gast Geplaatst: 8 februari 2007 Geplaatst: 8 februari 2007 Check je PM. Ik koop al mijn reserve onderdelen in China bij een bedrijf en heb er alleen maar positieve ervaringen mee. Groet, JJK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen