Ga naar inhoud

EEPROM KAPOT???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte medehobbyisten,<P>Bij het programmeren van mijn EEPROM krijg ik de foutmelding "verificatin errors" met gold*card 140, SMD.<P>Ik heb dit exact met beelden beschreven op een webpagina, <A HREF="http://www.struik.nu/sat/eeprom_e.htm" TARGET=_blank>www.struik.nu/sat/eeprom_e.htm</A><P>Mijn leverancier zegt dat de eeprom nog nooit kapot is geweest in zijn producten, maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Nooit gelukt, trouwens.<P>Is er iemand in staat te vertellen of de eeprom kapot is, of dat ik toch iets fout doe?<P>Dank is GROOT!<P>Zweedsebennie

Geplaatst:

Ik heb ook eens die foutmelding gekregen. Het was een pootje van de eeprom die slecht op de kaart gelast was. Dat kunt u zelf lassen.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by zweedsebenni:<BR><B>Geachte medehobbyisten,<P>Bij het programmeren van mijn EEPROM krijg ik de foutmelding "verificatin errors" met gold*card 140, SMD.<P>Ik heb dit exact met beelden beschreven op een webpagina, <A HREF="http://www.struik.nu/sat/eeprom_e.htm" TARGET=_blank>www.struik.nu/sat/eeprom_e.htm</A><P>Mijn leverancier zegt dat de eeprom nog nooit kapot is geweest in zijn producten, maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Nooit gelukt, trouwens.<P>Is er iemand in staat te vertellen of de eeprom kapot is, of dat ik toch iets fout doe?<P>Dank is GROOT!<P>Zweedsebennie </B></font><HR></BLOCKQUOTE><P><p>[This message has been edited by Patoche (edited 19-12-2000).]

Geplaatst:

Heb je je kaartje na het prog al een keer uitgelezen en gekeken of de data die je geschreven hebt op de data lijkt die je geprogt hebt <BR>Dan weet je in iedergeval of hij programeert<BR>Groeten Robbie

Geplaatst:

allereerst excuses voor de foute links naar de plaatjes op mijn uitleg-site. Nu goed.<P>Patoche: Zelf lassen??? <P>Robbie: Inderdaad precies zo gedaan, en dit is te zien op de plaatjes op mijn uitleg site. Pic is ok, EEPROM is leeg (FF overal).<P>Medemensen, HELLUP!!!! Nu al 2 afleveringen van Expeditie Robinson gemist (woon in Zweden) dus het wordt tamelijk critisch!

Geplaatst:

@ZweedseBen<BR>Eerste ontdekte fout voordat je naar de EEprom tab gaat Oscillator op <B>XT</B> instellen Watchdog, Power Up, en protection op <B>Disabled</B>.<P>na het programeren van de Eeprom mag je nu geen errors meer hebben.<P>Vervolgens naar de pic tab, picfile laden<BR>Oscillator op <B>RC</B> instellen Watchdog, Power UpOscillator op <B>XT</B> instellen Watchdog, Power Up=<B>Disabled</B>en protection=<B>Enabled</B>.<BR>Dan verder de pic proggen.<P><BR>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 21-12-2000).]

Geplaatst:

Bedankt jongens, maar het helpt allemaal niet.<P>Kzal een nieuwtje posten, op zoek naar medelotgenoten van het mysterie "verification errors"<P>

Geplaatst:

bedankt jongens, echter het helpt allemaal nog niet...<P>Ik zal het proberen middels een nieuwe topic, zoekend naar medelotgenoten van het mysterie "verification errors"

Geplaatst:

Nieuw goldcardje aangekomen. Wit, niet goud. Zou het toch werken?<P>In de progger, eerst de eeprom, dan de pic. Katama...<P>Geen "verification errors" voor het eerst, misschien...<P>Goud zwartje eruit, witte erin...spanning...YEEEEEAAAAAHHHHHHH het werrukt!!!! Alle zenders, ongelooflijk. Nu "American History X" cristalhelder op het schermpje...<P>Dus, mijn allereerste kaartje, groene SMD, had toch een kapotte SMD. Heel erg bedankt allen die mij advies gegeven hebben. Het blijkt dat er een goede reden was dat het niet lukte.<P>Dit betekent hopelijk dat ik in dit nieuwe medium een nieuw level bereikt heb...<P>Tot hoors!<P>Groeten uit Zweden!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.