Ga naar inhoud

CD-RW wil steeds INCD format hebben???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik een CD-RW behandelen als een grote uitwisselbare schijf met vb Nero, ( of een andere formatering) zodat slepen van files mogelijk is?

Tot nu toe gebruikte ik INCD, maar als dat op een PC niet geinstalleerd is kan ik fluiten naar de inhoud ban die CD-RW

Geplaatst:

heb je niet een partitie over waar wat ruimte op is dan kun je die als back up gebruiken

en anders met Nero backitup deze funtie zit op Nero

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Jan,

Wat je schrijft klopt voor de volle 100%. Een zogenaamde UDF-geformateerde schijf, dus die je kunt gebruiken als een diskette met slepen en neerzetten, heeft InCd nodig om gelezen te kunnen worden in Windows. Wat je wel kunt doen in Nero is een CD niet afsluiten als je hem gebrand hebt, dan kun je tot 3 "sessies" erop branden. Maar dat blijft natuurlijk gewoon een CD branden. Met UDF is je CD-RW werkelijk een "harde" schijf van ± 700 Mb.

Jan

Geplaatst:

Mag een blanko cd zijn die je wist met Nero, en probeer dan met verkenner er een file op te slepen, en het gaat al fout!

Is die in UDF formaat met Incd geformatteerd, dan loopt het als een tierelier...

Is er een truck om die met Nero te formatteren, zodat dat drag & paste ook gaat?

Geplaatst:

geen idee

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Je hebt gelijk, easywrite is het schrijf-gedeelte, InCd voor het lezen. Over nero 7... kan ik niet meespreken, ik werk nog met Nero 6 en daar is InCd ook een onderdeel van het pakket.

Jna

Geplaatst:

Jan

heb net even met backitup van nero een backup gemaakt van mijn documenten op DVD+RW 2.35GB gaat goed

als je dan je PC opnieuw installeert en nero staat er weer op kun je volgens mij de backup met nero weer terug zetten

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Nu is voor de Nero-v7.5.9.0 de InCD-v5 aktueel...

Op mijn pc zitten zoeken en die is nie te vinden....

Op het web ergens een topic gevonden dat die d'r in zit en automatisch bij insteken van een RW media in aktie komt...

Ik hen 'm typisch ipv custom laten installeren en nu zit ie onder windows en progr files...

Un-nero gaat niet... dus morgen de system partitie opnieuw installeren...

en da allemaal om die grafische kaartdrivers over te zetten, 'k had beter een netwerk geinstalleerd of 'm direkt op internet aangesloten... maar ja zo leer je!

Pracht dingen die competuters!

Geplaatst:

Jan

als je nero op de PC installeerd kun je kiezen standaard of aangepaste installatie en dan kun je incd aan zetten in de lijst dat hij geinstalleerd word staat namelijk standaard uit heb hem er nu ook opstaan.

ik gaf jou als antwoord dat ik geen idee had.

daarom ben ik even gaan zoeken.

Mvrgr Sigma

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen