Gast Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 Hallo allemaal, Ik heb begrepen in dit forum dat je kunt de inverto (IDL 7000m) kunt laten decoderen in standby. Als ik echter het decoderen start en ik zet de inverto in de standby, stopt het decoderen meteen. (ik zet 'm in de standby als ik in het decoderenscherm ben) Doe ik iets verkeerd?
Gast Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 Wellicht. Na de blauwe knop ingedrukt te hebben gaat ie decoderen. Daarna NIET de exit knop gebruiken. Enkel op standby (off) zetten.
Gast Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 En na een tijdje gaat de harddisk weer aan, ik dacht ook dat hij het niet deed. Even geduld hebben )))
Gast Geplaatst: 1 februari 2007 Geplaatst: 1 februari 2007 dat zal ik dan even proberen, de hdd ging vanmorgen inderdaad "uit" zodra ik op standby drukte. ik probeer het vandaag nog even.
Gast Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Citaat: En na een tijdje gaat de harddisk weer aan, ik dacht ook dat hij het niet deed. Even geduld hebben. Dit is correct: zo werkt het en dat geeft soms wat verwarring.
Gast Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Eigenlijk overbodig, maar toch maar even melden dat het inderdaad werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen