Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Aangezien ik thuis nog geen DVD-speler heb, maar mijn laptop wel DVD's kan afspelen, wil ik mijn laptop gebruiken als DVD-speler. Mijn laptop heeft echter alleen een (15-pins) poort voor een Beamer (of 2e scherm). Daarom zou ik graag willen weten of het mogelijk is om van die poort (weet de naam niet) naar SCART / RGB / S-VHS kabel te gaan. Iemand die hier een antwoord op heeft?

Alvast bedankt.

Bertenz

Geplaatst:

Gezien je tag lijntje onderaan met 2 dreamboxen snap ik je vraag geheel niet. je schijnt geld zat te hebben en een dvd speler met xvid en divx heb je tegenwoordig al voor 40 euro wat nog goedkoper is en betere kwaliteit.

Gewoon dvd spelertje aanschaffen dus want die is goedkoper dan de kabels die je nodig hebt plus het werk wat er aan vast zit en je kwaliteit is minder via de laptop.

Geplaatst:

VGA - to - SCART convertor is gewoon in de winkel te koop. Met een prijskaartje van zo'n 90 euro is een DVD speler wel een stuk goedkoper (en levert betere beeldkwaliteit, gebruikt minder stroom en is veel makkelijker te bedienen).

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties. Eigenlijk wilde ik nog even wachten met een DVD-speler kopen totdat de strijd tussen Blu-ray en HD-DVD bepaald zou zijn, maar misschien dan eerst toch maar een gewone DVD-speler kopen. Nogmaals bedankt.

Bertenz

Geplaatst:

Ik mis nog een belangrijk punt in het verhaal; door je laptop direct aan te sluiten aan de TV kan je films die op de HD staan, direct afspelen, indien je voor een stand-alone DVDspeler kiest zal je de films toch eerst op een schijfje moeten branden.

Ik kies om die reden voor het aansluiten van m,n laptop via VGA + een geluidskabeltje.

"That's another fine mess you've got me into"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen