Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een paar maanden terug een netwerk harde schijf aangeschaft welke ik via mijn computer/extra/netwerkverbinding maken had gekoppeld aan mijn netwerk.

vorige week heb ik XP schoon geinstalleerd en nu moet ik steeds mijn netwerkschijf koppelen door het ingeven van de gebruikersnaam en wachtwoord. de optie om het wachtwoord te onthouden wordt niet meer getoond. hoe krijg ik deze optie terug zodat ik de schijf niet steeds handmatig hoef aan te melden op het netwerk?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Probeer 't volgende eens, tenminste als je over Windows XP Pro beschikt...kon ik niet uit je posting halen.

Configuratiescherm --> Systeembeheer --> lokaal beveiligingsbeleid --> lokaal beleid --> beveiligingsopties --> netwerktoegang: opslag van referenties of .NET passports voor netwerkverificatie niet toestaan -->dit moet UITGESCHAKELD zijn.

Geplaatst:

ik gebruik thans een legale XP home edition. Hiervoor een illegale XP Proff.

zou het daaraan kunnen liggen?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Denk dat daar de kneep zit Renzie, de HOME edition heeft minder netwerkmogelijkheden dan de Pro versie.

Wellicht is er een patch voor die dat euvel oplost ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen