rofo Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 In serieele modus kan ik de programmalijsten van en naar de 200s sturen met pceditor 1.2.40. Als ik een image wil flashen (enigma image) krijg ik als melding dat de 200s niet antwoord. Ik neem aan dat ik deze serieel moet flashen. De 200s staat in de pc editor mode. Wat zie ik over het hoofd of wat doe ik verkeerd ? Alvast bedankt, groeten Rob "the difference between men and boys is the price of their toys"
paardengek Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Rofo, Je moet de mutant in seriele mode brengen: Tijdens het opnieuw opstarten van de mutant op de power knop drukken. Dan komt de mutant na een tijdje in seriele flash toestand. Gebruik op je pc flash_tools 1.0 en een nulmodemkabel richting de mutant. Kies in flash_tools de juiste image en druk vervolgens op de afstandsbediening van de mutant op oke. Nu begint het flashen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
rofo Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Geplaatst: 2 februari 2007 AHA, dat is de truc. Top, bedankt, Enigma staat er nu op. Ga ik de boel inregelen. groeten Rob "the difference between men and boys is the price of their toys"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen