Gast Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Ik weet niet wat ik heb met de search, maar het werkt niet echt mee. Ik ga er van uit dat dit een beginners vraag is. Ik heb de Dreambox 500s, en hij werkt voortreffelijk, ik heb mijn canaldigitaal aan de praat gekregen, kan streamen naar me pc (alhoewel niet altijd perfect, maar dat was een bekend probleeem voor zover ik dat kon lezen) VOB files worden goed vanaf mijn pc vertoont op de tv, net zoals mijn mp3 library. dus je zou zeggen dan heb je het moeilijkste wel voorelkaar, tja. Het enige wat mijn DB niet weergeeft zijn mijn digitale foto's (JPEG). Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik draai de laatste Gemini image, echter werkte het ook niet met de standaard image. Alast bedankt
Gast Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Heeft volgens mij te maken met het beschikbare geheugen van de 500. Hij kan ook geen 32 bits skins aan daarvoor moet je de 8 bits versie gebruiken volgen mij, dus die jpegs zullen wel te groot zijn. Zet eens als test een fotootje om in 8 bits kleuren (ziet er niet uit natuurlijk) en dan weer testen.
Gast Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Bedankt voor je snelle reactie. Volgens Paintshop pro kan JPEG niet lager dan 24 bits, had het even geprobeerd Tevens heb ik het even met extreem lage resolutie geprobeerd, ook dat werkte niet. 8bit bmp lijkt ook niet te werken
Gast Geplaatst: 21 februari 2007 Geplaatst: 21 februari 2007 Zelfde probleem hier met mijn DB 500s. Heb een CIFS mount gemaakt van mijn HD in mijn PC. MP3s en MPEGs van zelfs een aantal gigabyte groot is geen probleem om te streamen en worden goed vertoont. Probeer ik JPEG dan krijg ik wel de melding dat de foto geladen wordt maar hij toont 'm niet, vervolgens zie ik gewoon weer het "oude beeld". Bij elke foto wordt aangegeven dat hij 0 MB groot is. Dat klopt natuurlijk niet. Wel kan ik de EXIF informatie van de foto opvragen en dit wordt correct weergegeven. Zoals gezegd heb ik een DB 500s en ik draai Gemini 3.3. Bovenstaande heb ik ook geprobeerd maar niets werkt. Heeft iemand hier een oplossing voor of is het gewoon niet mogelijk om JPEGs te laten zien via de DB vanwege het beschikbare geheugen van de DB 500? Bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen