Marcellomio Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 Lekker dan.... Heb ik een opname van ned-1 gedecodeerd (dmv play en record tegelijk), blijkt dat het "doorspoelen" tijdens het afspelen ook is opgenomen. Hierdoor mis ik dus meer als 80% van de hele opname, terwijl mij toch echt verteld was dat doorspoelen geen probleem was (je zal toch niet de hele opname uit moeten zitten ?) Wat doe ik fout ? Voor de duidelijkheid: Ik wil een opname van bv. Ned-1 ongecodeerd (ivm het door cd maandelijks wijzigen van de codec) op mijn schijf zetten, zodat ik het later via tf copy op mijn compie kan bewerken. HELP ME OUT! Groetjes Marcello 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
Marcellomio Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Geplaatst: 2 februari 2007 Oeps, inmiddels het forum doorzocht, en in ieder geval gevonden dat ik het decoderen op zich goed doe (jiepieie). Maar is het dus echt zo dat de hele opname in zijn geheel op "normale" snelheid afgespeeld dient te worden, of kan dit sneller ? 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
MegaTronics Geplaatst: 2 februari 2007 Geplaatst: 2 februari 2007 op de 5510 kan ik hem tot 6x versneld laten afspelen en decoderen zonder problemen. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Marcellomio Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Geplaatst: 2 februari 2007 Dat was dus nacht werk....als ik lekker op mijn bedje lig. "Slaat" de opname wel automatisch af zodra ie klaar is, sjaak. Of moet ik de opname handmatig stoppen (ivm het "uit"programmeren van de topfield). 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
MisterE2002 Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 Bij de 4000 kan je ook versnellen, iig bij de plus versie. (het knopje naast de archive knop)
TangoBravo Geplaatst: 4 februari 2007 Geplaatst: 4 februari 2007 En het "uit" zetten kun je doen door de sleeptimer te gebruiken, die programmeer je zo dat hij na 90 minuten of zo uit gaat, en dan is het kopieren van je opname al klaar, tenminste als je de hogere kopieersnelheid gebruikt hebt. T B
Marcellomio Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Geplaatst: 5 februari 2007 Ik heb doorgespoeld tijdens afspelen/opnamen met de "V+" knop (gele "verloopbalk" bovenin het scherm). Is het decoderen daarom misschien verpest, en had ik het moeten doen met de forward toets (naast de afspeel "play" toets)? Ik ga het maar is ff uittesten. Bedankt voor jullie info allemaal ! 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
TangoBravo Geplaatst: 5 februari 2007 Geplaatst: 5 februari 2007 Je hebt gelijk, de forward toets naast de play toets is de juiste, en de gele balk bovenin hoor je niet te zien, alleen de "snel spoelen" groene tekentjes rechtsbovenin je scherm, waar anders het groene pijltje staat van afspelen. Maar maak gewoon een testopname van 10 minuten, en ga die een paar keer kopieren, dan merk je exact hoe een en ander werkt (en hoe snel het gaat!) T B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen